The main goal of Programme Board is the preparation of Congress’ program. Programme Board is responsible for the selection of the motto of the event as well as the program paths. The Board selects speakers, work on the agenda and the formula of the Congress.

  • Agnieszka Krogulec
    Agnieszka Krogulec
  • Monika Podkowińska
    Monika Podkowińska
  • Daria Ostrowska
    Daria Ostrowska
  • Małgorzata Miernik
    Małgorzata Miernik
  • Krzysztof Ogonowski
    Krzysztof Ogonowski
  • Tomasz Boiński
    Tomasz Boiński
  • Witold Hendrysiak
    Witold Hendrysiak
  • Szymon Pawłowski
    Szymon Pawłowski
  • Maciej Bodych
    Maciej Bodych
  • Grzegorz Szałajko
    Grzegorz Szałajko
Agnieszka Krogulec

Certyfikowany project manager PMP, PRINCE2 Foundation, trener, coach metodą TROP i mentor. Ma za sobą doświadczenie pracy w jednej z największych, międzynarodowych firm doradczych, gdzie realizowała projekty z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, rozwoju organizacji i pracowników dla klientów z różnych branż. Pracowała w wielokulturowych zespołach i strukturach. Obecnie project manager w linii biznesowej płatności kartowe w KIR SA.Od kilku lat blisko związana ze środowiskiem zarządzania projektami i promowaniem dobrych praktyk. Asesor konkursu na najlepszy projekt roku w ramach International Project Management Association oraz juror Enactus World Cup 2014 w Pekinie i Enactus World Cup 2015 w Johannesburgu. Lubi pracę z ludźmi i angażuje się w realizowanie projektów tworzących nową jakość i zmieniających świat na lepszy, jednocześnie zachowując duszę społecznika m.in. Project Management Kids Camp (pomysłodawczyni i inicjatorka projektu), Enactus, Szlachetna Paczka. Członkini Vital Voices Poland Leadership & Mentoring Network, mentorka projektu “Mentoring Walk”.Miłośniczka gór, podróży, odkrywania nowych zakątków świata i kultur oraz tańców latynoamerykańskich.

Monika Podkowińska

Absolwentka Wydziału Zarządzania UW, ekspert zarządzania projektami, posiada certyfikaty PMP, PRINCE2 Practitioner, P3O.

Zdobyła blisko 20 letnie doświadczenie zawodowe w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, finansowej oraz paliwowej. Specjalizuje się w tworzeniu i rozwoju PMO oraz wdrażaniu standardów zarządzania projektami. Prowadziła projekty dotyczące m.in. finansowania banków, wdrażania produktów, optymalizacji procesów biznesowych jak i regulacyjne. Obecnie realizuje się jako trener wewnętrzny oraz mentor zarządzania projektami w jednej z największych grup kapitałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Z pasją wdraża kulturę zarządzania wiedzą i projektami, tworzy programy szkoleniowe oraz organizuje seminaria dla Kierowników Projektów.

Aktywny członek i wolontariusz PMI PC oraz Fundacji Kronenberga. Kierownik Projektu I edycji Project Management Kids Camp 2014r. a następnie Wicedyrektor ds. Programów i Wydarzeń w Oddziale PMI Warszawa. Od czerwca 2016r. Członek Komisji Rewizyjnej PMI PC.

Energię i inspiracje czerpie z egzotycznych podróży oraz spotkań z pasjonującymi ludźmi.

Daria Ostrowska

Członek Rady Programu oraz Członek Zespołu Marketingu XI Kongresu PC.
Pasjonatka zarządzania projektami oraz aktywna działaczka społeczna.
Prowadzi fundację zachęcając firmy, organizacje pozarządowe i administrację publiczną do współpracy międzysektorowej.

Małgorzata Miernik

Project Manager w Citi Group. Ekspert z branży bankowości i ubezpieczeń.

Z pasją zarządza projektami w środowisku międzynarodowym. Aktualnie kieruje projektami i zespołami w regionie EMEA. Pasjonuje ją zarządzanie globalnymi programami i projektami.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie, kierunek finanse i rachunkowość. Skuteczny lider i organizator konferencji, event’ów i inicjatyw zarówno w pracy zawodowej jak i jako wolontariusz.

Od 2012r. aktywny wolontariusz Project Mangement Institute Poland Chapter. Od 2013r. Wicedyrektor ds. Edukacji i Rozwoju w Oddziale Warszawa. Od 2014r. odpowiedzialna za International PMI Poland Chapter Congress.

Pasjonuje się podróżowaniem, poznawaniem nowych kultur i miejsc.

Krzysztof Ogonowski

Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania i projektami. Posiada pierwszą w Polsce licencję trenera PROSCI Change Management, jest członkiem – założycielem Association of Change Management Professionals, członkiem Project Management Institute oraz Stowarzyszenia Project Management Polska. Jest również wykładowcą na studiach Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w dziedzinie zarządzania zmianą, zarządzania projektami i wdrażania strategii.

Tomasz Boiński

Project Manager z powołania – informatyk z wykształcenia. Z zarządzania projektami oraz informatyką ściśle związany od wielu lat, przez które stale podnosi wszechstronnie swoje kwalifikacje oraz zdobywa doświadczenie. Posiada szereg certyfikatów zawodowych i branżowych. W ciągu tego czasu przeszedł ścieżkę kariery od analityka, administratora, programisty, architekta rozwiązań IT do Kierownika Projektu, Programu, Portfela – zarówno w małych, średnich jak i dużych firmach. Zawodowo i nie tylko, entuzjasta zwinnego (Agile) podejścia projektowego oraz Management 3.0; synergii metod i standardów. Orędownik dobrych praktyk projektowych, ciągłego doskonalenia, szeroko pojętej „doskonałości projektowej”. Praktyk Agile/Lean IT. Wolontariusz.

Witold Hendrysiak

Ma 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania projektami i portfelem projektów. W Raiffeisen Bank Polska S.A. odpowiada za proces zarządzania portfelem projektów. Członek Ethics Appeal Committee w Project Management Institute. Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Project Management Institute Poland Chapter.

Absolwent informatyki Technische Universitaet w Wiedniu. Członek grupy założycielskiej PMI Warsaw Poland Chapter – pierwszego oddziału PMI w Polsce powstałego w 2003 roku. Od 2003 posiada certyfikację PMP Project Management Institute. W latach 2012 – 2014, kiedy był prezesem zarządu PMI Poland Chapter, Polska otrzymała dwie nagrody: Chapter of the Year Award (2013 w Nowym Orleanie) oraz Award for Collaboration and Outreach (2014 w Phoenix). W Raiffeisen Bank Polska S.A. współtworzył od 2003 roku budowę jednostki odpowiedzialnej za zarządzanie przez jakość i zarządzanie procesami. W 2004 roku otrzymał certyfikację Six Sigma Black Belt Raiffeisen Bank International S.A. Od 2007 roku odpowiada za proces zarządzania portfelem projektów w Raiffeisen Bank Polska S.A. W latach 2007 – 2010 jako Dyrektor ds. Zarządzania Portfelem Projektów w Departamencie Zarządzania Jakością i Projektami, od 2010 jako Kierownik Procesu Zarządzania Portfelem Projektów w Departamencie IT a obecnie od 2014 jako Kierownik Portfela Projektów w Departamencie Strategii i Organizacji. Wdrażał standardy, regulacje i narzędzia wspierające proces zarządzania projektami i portfelem projektów.

Jako prelegent występował w Nowym Orleanie w 2013 roku w ramach Project Management Institute Leadership Institute Meeting w panelu “The path to exceptional member value delivery”.

W kwietniu 2015 w ramach konferencji “Portfolio Experience” w Warszawie opisywał zmieniającą się rolę PMO w prezentacji “PMO in transformation”.

Szymon Pawłowski

He graduated from the Cracow University of Economics and doctoral studies in management studies at the Warsaw School of Economics. Project manager, consultant and trainer with many years of experience in managing consultancy and implementation projects, currently working with Inprogress Ltd. He specializes in issues related to the implementation and operation of project management offices (PMO). It has PMP certificates, PRINCE2 Practitioner, TSPM, P3O Foundation. A member of the Project Management Institute since 2012, PMI Poland Chapter is also the deputy editor of the quarterly magazine “Strefa PMI”. In his spare time he reads (mainly literature), wandering in the mountains, sailing, sailing. He leads the blog “PMO and surroundings”.

Maciej Bodych

Maciej is an expert in PMO, project and project portfolio management. He led IT and consulting projects in project management and project portfolio management, project office implementation and organizational maturity model assessment (including OPM3 ® and CMMI models). Trainer of mentioned subjects. Since many years experienced specialist in PPM system implementation.

In 2007-2010 worked as a Project Portfolio Manager at Raiffeisen Bank Poland, where he was responsible for implementation and management of the Bank's project portfolio, coaching and mentoring project managers; implementing project management methodologies. Since 2003 associated with the Project Management Institute (PMI ® ), where he was, President of the Warsaw Branch and of the Polish Chapter and the Chairman of the Audit Committee. Since 01.01.2011 has worked as PMI mentor responsible for Eastern Europe and as advisory in PMI Board Advisory Volunteer Committee.
He is a certified PMP, ACP, PfMP and also has certifications in field of quality (Six Sigma Green Belt and BlackBelt, ISO), software engineering (RUP, testing) and IT tools (IBM Rational, MS Project). He is an author of many articles in the field of project management and co-author of book: “PMO. Practise of implementation project and portfolio management in an organization” which describes the experiences with the implementation of the PMO and portfolio management in Polish organizations.

The founder and owner of training and consulting company WHITECOM Project Experience which specializes in the implementation of customized, integrated services in the field of project management and project portfolio (PMI®)

Grzegorz Szałajko

Strategic advisor and project manager who brings international experience and passion for meaningful changes to organizations worldwide. His professional experience includes cooperation with global corporations and local market leaders in such industries as IT, telecommunication, BPO, R&D, banking, finance, mining, education, energy and industrial enterprises. His involvement in leading project management organizations makes him participate and even lead latest developments in the field.