• Mark Dorsett
    Mark Dorsett
  • Johnny Mo
    Johnny Mo
  • Ricardo Vargas
    Ricardo Vargas
  • Beth Partleton
    Beth Partleton
  • Ewa Piotrowicz
    Ewa Piotrowicz
  • Michał Hałas
    Michał Hałas
  • Łukasz Węgrzyn
    Łukasz Węgrzyn
  • Nader K. Rad
    Nader K. Rad
  • Mohamed Khalifa Hassan
    Mohamed Khalifa Hassan
  • Marcin Zeszutek
    Marcin Zeszutek
  • Marcin Celejewski
    Marcin Celejewski
  • Kimberly Wiefling
    Kimberly Wiefling
  • David Michael Dell’Olio
    David Michael Dell’Olio
  • dr Tomasz Kopczyński
    dr Tomasz Kopczyński
  • Mariusz Kapusta
    Mariusz Kapusta
  • Line Jehle
    Line Jehle
  • Fabio Rigamonti
    Fabio Rigamonti
  • Fernando Colleone
    Fernando Colleone
  • Arkadiusz Szczebiot
    Arkadiusz Szczebiot
  • Maciej Bodych
    Maciej Bodych
  • Dan Lefsky
    Dan Lefsky
  • Agnieszka Gasperini
    Agnieszka Gasperini
  • Luca Romano
    Luca Romano
  • Tomasz Rudolf
    Tomasz Rudolf
  • Grzegorz Szałajko
    Grzegorz Szałajko
Mark Dorsett

Mark pomaga budować sukces klientów oraz wzrost biznesu poprzez konsultacje, których udziela swoim partnerom na całym globie. Osiąga nieprzeciętne wyniki zarówno w start-upach jak i dużych, dojrzałych organizacjach poprzez integrację strategi z planowaniem i egzekucją. Angażuje innych swoim otwartym i otwierającym nowe możliwości podejściu. Swoim niesamowitym doświadczeniem buduje plany biznesowe, zarządza metrykami zysków i strat, a także buduje relacje z klientami. Przykładowe zadania Marka to: ustalanie strategii dla sukcesu biznesu i klienta, rozwój biznesu i sprzedaż, strategi partnerskie i zarządzanie, zarządzanie portwelem i nalepsze praktyki, sukces klienta i realizacja wartości, marketing serwisów, zarządzanie klientem i struktura zarządcza. Swoje umiejętności wykorzystywał na całym świecie ze szczególnym uwzględnieniem Azji, Indii, Ameryki łacińskiej, Wschodniej i Zachodniej Europy.

Johnny Mo

Obecnie niezależny konsultant i przewodniczący Technicznej Grupy Doradczej w PMI Global. Wprowadzał zmiany struktur, w tym wdrożenia PMO w grupie architektów przemysłowych w branży oil and gas w Kanadzie. Zarządzał Portfelem projektów o wartości $900 milionów, który zawierał szerkie, globalne projekty PMO. Ukończył Leadership Institute Master Class 2010.

Ricardo Vargas

Ricardo jest specjalistą od zarządzania projekami, portfelami i ryzykiem. Od ponad 15 lat zdobywa i wykorzystuje swoje doświadczenie w branżach energetycznej, infrastrukturalnej, telekomunikacyjnej, informatycznej, a także finansowej. Został pierwszym latynoamerykańskim przewodniczącym Zarządu Project Management Institute (PMI), największej na świecie organizacji zajmującej się Zarządzaniem Projektami. Z wykształcenia jest inżynierem chemii, tytuł magistra zdobył na Federal University of Minas Gerais. Posiada także liczne certyfikaty zdobyte na takich uczelniach jak: George Washington University, Harvard Law School czy Massachusetts Institute of Technology.

Beth Partleton

Beth Partleton pochodzi z  Milwaukee, w stanie Wisconsin. Współpracuje z PMI od 1991 roku. Przez 6 lat udzielała się na rzecz PMI Educational Foundation Board of Directors, w tym od 2006 jako przewodnicząca. Członek Rady Dyrektorów PMI od 2008 do 2013 roku, w 2010 została wybrana wiceprzewodniczącą, a w 2011 przewodniczącą Rady. Obecnie jest członkiem  Rady Zarządzania Certyfikatami, w której zajmuje stanowisko przewodniczącej Komitetu Planowania Strategicznego.

Pani Partleton jest doświadczoną konsultantką, która wspiera zarządzanie projektami i portfolio w wiodących organizacjach. Firmy czerpią z jej doświadczeń zdobytych podczas 30 lat pracy dla Miller Brewing Company, gdzie pracowała jako Dyrektor Inwestycji i Zarządzania Ryzykiem. W jej odpowiedzialności było zarządzanie portfelem projektów inwestycyjnych w Miller Breweries na terenie stanów zjednoczonych. Pani Partleton była także odpowiedzialna za zarządzanie kluczowymi i dużymi projektami inwestycyjnymi. Podczas swojej kariery w Miller pracowała także jako lider biura zarządzania projektami, starszy kierownik projektu, oraz kierownik funkcyjny dla zespołu inżynierów budownictwa i architektury.

Pani Partleton posiada tytuł Magistra Zarządzania Projektami zdobyty na Keller Graduate School of Management oraz tytuł Magistra Architektury z University of Wisconsin, Milwaukee. Jest zarejestrowanym architektem w stanie Wisconsin, a także certyfikowanym kierownikiem projektów (PMP®) od 1991 roku. 

Ewa Piotrowicz

Senior Consultant at Sollers Consulting, playing roles of Scrum master, business analyst and project manager to various IT implementation projects for Insurance, Banking and Leasing companies. Focused on building cross-functional teams able to work in an international environment. Professional Scrum Master, ITIL and Prince2 certified.

Michał Hałas

Project Management trainer exploring innovations in Grupa ODiTK. Helps clients to solve wicked problems as TRIZ consultant. Polish TRIZ Champion partnering with Karen Gadd (Oxford Creativity). Pioneer of new ideas in Poland. First president of IPMA.pl

Łukasz Węgrzyn

Prawnik, specjalista z zakresu prawa nowych technologii oraz własności intelektualnej. W ramach praktyki prowadzi kompleksową obsługę projektów informatycznych w tym w obszarze wdrożeń i utrzymania systemów informatycznych, outsourcingu informatycznego oraz projektów z obszaru cloud computing. Autor prawnych modeli kontraktowych dla polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, pozwalających na ich transformację na model „zwinny” (agile). Wcześniej pracował jako prawnik wewnętrzny dla Agora S.A. i MTv Networks oraz członek zespołu TMT (Technology – Media – Telecommunications) międzynarodowej kancelarii prawnej „Bird & Bird”. Aktualnie pracuje w kancelarii prawnej „Maruta Wachta”. Wykładowca na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

Nader K. Rad

Nader K. Rad is a project management author and adviser, and a managing partner at Management Plaza. Nader has 14 years of experience in the project, program, and portfolio levels, from IT projects and startups to large oil and gas companies. He has authored more than 40 books, and designed multiple training courses on PM. He has been the official reviewer of PRINCE2 Agile™, new edition of PRINCE2® and the P3.express framework.

Mohamed Khalifa Hassan

Mohamed Khalifa Hassan, PfMP, PgMP, PMP, PMI-SP, PMI-RMP, PMI-ACP, OPM3 Consultant, LIMC Alumni is a renowned project management consultant and speaker. He is also the Community Council Manager of PMI’s Project Management Global Sustainability Community of Practice. Mohamed possesses a unique combination of broad-based skills, gained from more than twenty years of project management practice.

Marcin Zeszutek

Project manager z wieloletnim doświadczeniem w branży budowlanej i deweloperskiej. Realizował inwestycje oparte o warunki realizacji kontraktów budowlanych FIDIC głównie w zakresie ochrony środowiska. Jako dyrektor kontraktu realizował kontrakty związane z projektowaniem i budowaniem Zakładów Zagospodarowania Odpadów o wartości powyżej 40 mln zł, a także prowadził zespół przygotowujący oferty na kontrakty związane ze spalarniami odpadów komunalnych. Kierując zespołami projektowymi największy nacisk kładzie na odpowiedni dobór pracowników i budowanie zespołów, a także na rozwój świadomości i kompetencji pracowników .Traktuje przywództwo jak jeden z najistotniejszych elementów zarządzania, a właściwą komunikację jako istotny element osiągania efektu synergii podczas realizacji projektów. W trakcie swojej pracy stworzył autorski program rozwoju pracowników oparty o rozwój kompetencji oraz budowanie własnej ścieżki kariery.  Prywatnie pasjonat gry w rugby. Grał w młodzieżowej reprezentacji Polski, przez ponad 10 lat udzielał się jako międzynarodowy sędzia rugby, gdzie poznał wiele praktyk coachingowych, które obecnie stosuje w pracy zawodowej oraz przy wychowywaniu swoich dzieci.

 

Marcin Celejewski

Od wrzesnia 2015 do lutego 2016 CEO LOT Polish Airlines.

Marcin Celejewski, były prezes PKP Intercity, w kwietniu 2015 został członkiem zarządu PLL LOT ds. handlowych. Celejewski odpowiadal między innymi za budowanie długoterminowej strategii handlowej w związku z planowanym rozwojem spółki od 2016 r.

Ostatnim pracodawcą Marcina Celejewskiego była spółka PKP Intercity. Od sierpnia 2012 r. był członkiem zarządu, a po odwołaniu prezesa Janusza Malinowskiego w styczniu 2014 r. objął stanowisko prezesa zarządu. Za jego kadencji m.in. wdrożone zostały pociągi kategorii Express Intercity Premium, czyli Pendolino. Po roku pracy, czyli w styczniu 2015 r., Celejewski został na własną prośbę odwołany ze stanowiska, ale pozostawał w zarządzie PKP Intercity.

Przed rozpoczęciem pracy w PKP Intercity Celejewski był dyrektorem sprzedaży i marketingu w firmie logistycznej Fiege.
Od grudnia 2008 r. do grudnia 2010 r. nowy członek zarządu LOT-u pracował dla Qatar Executive, czyli oddziału Qatar Airways zajmującego się przewozem VIP-ów. Przez blisko dwa lata budował i zarządzał międzynarodowymi strukturami sprzedaży, dystrybucją oraz relacjami biznes-biznes (B2B) i biznes-klienci (B2C) w krajach Zatoki Perskiej, Europy oraz Dalekiego Wschodu.
Kimberly Wiefling

Author of Scrappy Project Management. She helps organizations achieve what SEEMS impossible, but is merely difficult. How? By turning managers into leaders and groups into real teams through her highly engaging, experiential, interactive „”Learning Laboratories””, leading to meaningful business results together that would be impossible alone

David Michael Dell’Olio

David Dell’Olio is a professional speaker, researcher and author in the field of Human Behavior. He is also the founder of Human Design International (HDI), a global consulting company that focuses on improving personal and organizational performance by employing ethical influence strategies. www.humandesigninternational.net

dr Tomasz Kopczyński

Ekspert w zakresie zarządzania projektami oraz zarządzania kompetencjami i zmianami. Kieruje oraz uczestniczy w projektach biznesowych w całej Polsce oraz prowadzi dziesiątki szkoleń. Przez kilka lat związany był z międzynarodową firmą doradczą, gdzie kierował dużymi projektami biznesowymi w Polsce m.in. dla spółek Skarbu Państwa. Aktualnie właściciel firmy doradczej Synergia specjalizującej się w obszarze zarządzania projektami i zarządzania zespołami ludzkimi. Prelegent Roku 2016 według PMI (Project Management Institute). Prowadzi projekty, szkolenia i wykłady w całej Polsce (przeprowadził kilkaset szkoleń) z zakresu zarządzania projektami oraz kierowania zespołami i zarządzania kompetencjami. Doktor ekonomii, od 19 lat wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego Ekonomicznej w Poznaniu oraz Dyrektor Centrum Zarządzania Projektami i Kompetencji Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Twórca i wykładowca Project Management na studiach MBA (Atlanta, Georgia State University), założyciel i wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzania Projektami na Uniwersytecie Ekonomicznych, koordynator IPMA-Student na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest autorem i współautorem wielu artykułów i 5 książek dotyczących zarządzania, w tym: „Zarządzanie

Mariusz Kapusta

Ekspert zarządzania projektami z ponad 15 letnim doświadczeniem, trener i przedsiębiorca. Od prawie 7 lat jest też właścicielem firmy Leadership Center. Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku” i twórca metody 12 pytań, które w bardzo prosty sposób uczą zarządzania projektami. Z pasją tworzy gry symulacyjne dla managerów. Triathlonista i maratończyk. Wielbiciel Rozwoju Osobistego, czemu daje wyraz na MariuszKapusta.pl

Line Jehle

Partner and Managing Director of perform-globally.com GmbH since 2002
Internationally active as a Executive Coach and Consultant for the past 20 years
Focus of activities: performing globally – Executive training courses, support of international and virtual teams, executive coaching, leadership and talent programs, facilitating and consulting for international enterprises, webinars
Author of the textbooks “Closeness at a Distance: Leading Virtual Groups to High Performance” and “Leading in Hyper-Complexitiy”
Keynote Speaker at international conferences
Lecturer at the MBA course “International Project Management”

Fabio Rigamonti

Fabio Rigamonti has +10 years of experience in project management, leading multi-cultural teams across Europe; he’s currently based in Switzerland building a PMO. He is an engineer, but his main area of interest and expertise has always been Ethics in Project Management: from volunteering for the ProjEthics program at Northern Italy Chapter to leading the “Ethics in Project Management – Community of Practice” and now enjoying the collaboration with the PMI Ethics Members Advisory Group (EMAG).
Fabio is a 2013 PMI Leadership Master Class Alumnus.

Fernando Colleone

Fernando Colleone is a Senior Project Manager from Brazil with 12 years of experience working with Information Technology and Services. He is now living in Brno, Czech Republic, managing highly complex IT Infrastructure projects for European customers.

Arkadiusz Szczebiot

Arkadiusz Szczebiot is the Chief Technology Officer in the Ministry of Digital Affairs in Poland. In the past he was project manager and enterpreneur developing one of mid-size companies in polish IT sector. In the last couple of years he was senior IT leader in major worldwide pharmaceutical companies, leading large programs implementations (CRM & Pricing solutions), chairing Architecture Review Board and providing C-level advisory. In 2013 had driven IT chapter of second largest IPO at NYSE (after Facebook).Currently managing IT organization of the Ministry of Digital Affairs and all subordinate institutions. Leading massive transformation program in order to adopt best IT practices in the public administration area and enable achieving key goals:

– efficiency in solutions delivery targeted at enabling e-services for all citizens

– providing better controls on the overall IT spending in the country

– enabling development of the country through effective use of information technologies

Maciej Bodych

Maciej is an expert in PMO, project and project portfolio management. He led IT and consulting projects in project management and project portfolio management, project office implementation and organizational maturity model assessment (including OPM3 ® and CMMI models). Trainer of mentioned subjects. Since many years experienced specialist in PPM system implementation.

In 2007-2010 worked as a Project Portfolio Manager at Raiffeisen Bank Poland, where he was responsible for implementation and management of the Bank's project portfolio, coaching and mentoring project managers; implementing project management methodologies. Since 2003 associated with the Project Management Institute (PMI ® ), where he was, President of the Warsaw Branch and of the Polish Chapter and the Chairman of the Audit Committee. Since 01.01.2011 has worked as PMI mentor responsible for Eastern Europe and as advisory in PMI Board Advisory Volunteer Committee.
He is a certified PMP, ACP, PfMP and also has certifications in field of quality (Six Sigma Green Belt and BlackBelt, ISO), software engineering (RUP, testing) and IT tools (IBM Rational, MS Project). He is an author of many articles in the field of project management and co-author of book: “PMO. Practise of implementation project and portfolio management in an organization” which describes the experiences with the implementation of the PMO and portfolio management in Polish organizations.

The founder and owner of training and consulting company WHITECOM Project Experience which specializes in the implementation of customized, integrated services in the field of project management and project portfolio (PMI®)

Dan Lefsky

Dan Lefsky is president of Lefsky Strategic Initiatives, Inc., and has been building state-of-the-art solutions for major global corporations for 20 years. This past year, he moved from New Jersey to Paris to grow his business and to be able to help organisations around the world improve their project, programme, and portfolio management capabilities. He has been active with PMI since 2005 and has presented at the PMI Global Congress. He is a member of the American Chamber of Commerce in France, and is active on the Digital Economy, Training and Education, and Green Growth committees. In 2015, he participated in COP21 Climate events and the OECD Forum, engaging with global governmental and business leaders. He was named Citizen of the Year for his hometown of Denville, New Jersey, USA in 2014. When not optimising PMOs, he runs marathons and competes in triathlons.

Agnieszka Gasperini

Agnieszka Maria Gasperini is a certified Project Manager (PMP & PMI -ACP) with 15- years experience in International Projects and is fluent 5 languages.
SDI Facilitator level 2; Trainer & ICF Coach.

PMI Distinguished Contribution Award 2012

Luca Romano

Luca Romano, PMP, has a degree in economics and 20 years’ professional experience in Italy and the United Kingdom. He is an expert in portfolio, program and change management and is a project director at Nexen Spa. He is a professor in project management, operations management, organization and strategy at the European School of Economics, Roma-Tre University and MiNE Master (Cattolica/Berkeley Universities).

Tomasz Rudolf

CEO of D-RAFT, European executive startup search agency, helping corporations engage with startups for open innovation and joint business development. 19+ years of experience in corporate innovation projects in Europe, USA and Asia. Clients include 3M, P&G, ING, MasterCard, PZU, Cushman & Wakefield, CBRE, Microsoft. Top rated startup mentor at Founder Institute.

Grzegorz Szałajko

Strategic advisor and project manager who brings international experience and passion for meaningful changes to organizations worldwide. His professional experience includes cooperation with global corporations and local market leaders in such industries as IT, telecommunication, BPO, R&D, banking, finance, mining, education, energy and industrial enterprises. His involvement in leading project management organizations makes him participate and even lead latest developments in the field.