PMI istnieje od 1969 roku (więcej po angielsku) zrzeszając ponad 700,000 członków działających niemalże w każdym kraju na świecie (270 Chapterów).

Historia PMI w Polsce sięga roku 2003. Stowarzyszenie powstało w odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku związane z profesjonalnym prowadzeniem projektów. Założycielami PMI w Polsce są zarówno menedżerowie, kierownicy projektów największych polskich oraz międzynarodowych organizacji biznesowych i akademickich, jak również niezależni konsultanci.

Ogromne zainteresowanie zarówno Zarządzaniem Projektami jak i samą organizacją pozwoliło rozszerzyć zasięg działalności na całą Polskę.

Od 8 maja 2007 stowarzyszenie działa jako PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski) i przekształciło swoją strukturę powołując początkowo 6 oddziałów w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.

W 2010 roku powstał oddział Lubuskie uzupełniając aktualny podział organizacyjny PMI.

W grudniu 2013 powołane zostały 2 nowe oddziały: Kujawsko-Pomorskie i Śląski. Obecnie, PMI Poland Chapter składa się z 11 oddziałów regionalnych.

W grudiu 2015, tuż przed Świętami Bożego narodzenia został oficjalnie otwarty oddział PMI PC Szczecin. Witamy w gronie pasjonatów zarządzania projektami!

Moderatorzy

12 Kongres będzie prowadzony przez trzech profesjonalnych moderatorów, po jednym dla każdego strumienia:

  • Michał Kasprzyk
  • Anna Jaszczołt

Będą oni odpowiedzialni za zapewnienie, aby cały program kongresu szedł sprawnie i zgodnie z agendą, pomagając także prelegentom w ich wystąpieniach, Q & A i wielu innych.

Zespół Program

Zespół Program bardzo mocno współpracuje z Ragą Programową, która wyznacza tegoroczny kierunek XII Międzynarodowego Kongresu PMI PC.

Odpowiedzialni jesteśmy nie tylko za pozyskiwanie prelegentów z całego świata, ale również za późniejszy kontakt z nimi, celem dopracowania wielu szczegółów. Od samego wystąpienia, po detale przyjazdu do Warszawy, aby móc przekazać ich w dobre ręce Logistyki.

XII Kongres to nie tylko dwa dni wykładów ale również warsztaty, debata, speed mentoring oraz wiele innych atrakcji, za przygotowanie których jesteśmy odpowiedzialni. Począwszy od opracowania całej agendy oraz zdefiniowanie, zorganizowanie oraz dopięcie na ostatni guzik każdego z eventów. Wszystko po to, abyście Państwo wyszli spełnieni, bogatsi o nową wiedzę i kontakty, a dobra energia towarzysząca Kongresowi przełożyła się na chęć do rozwoju i dalszej pracy.

Zespół Finanse

Przygotowanie budżetu, opracowanie polityki cenowej oraz kontrola kosztów – oto główne zadania Zespołu Finansów.

W tym celu ściśle współpracujemy ze wszystkimi działami, aby możliwie najdokładniej poznać ich zapotrzebowania oraz szacowane wydatki.

Każdego dnia staramy się szerzyć nasze idee oraz wartości wśród sponsorów z którymi nawiązujemy współpracę dając im niepowtarzalną możliwość prezentacji oraz promocji podczas Kongresu.

Wierzymy, że dokładność i skrupulatność z jaką wykonujemy naszą pracę są niewątpliwie czynnikami determinującymi (mającymi wpływ na) wysoką jakość całego przedsięwzięcia, a przede wszystkim końcowe zadowolenie uczestników.

Zespół Marketing

Rolą Zespołu Marketingu jest skuteczne prowadzenie działań promujących wydarzenie i budujących jego prestiż. Prowadzi wszystkie działania content marketingowe (social media, newslettery, mailingi), projektuje materiały promocyjne oraz współpracuje z Partnerami i Patronami Medialnymi. Redaguje i publikuje także materiały dla prasy.

Zespół Logistyka

Nad przebiegiem XII Międzynarodowego Kongresu PMI PC czuwa również Zespół Logistyki, który odpowiada za zakwaterowanie dla prelegentów i gości, a także koordynuje ich podróż do Warszawy. Zespół zajmuje się też przygotowaniem sprzętu i sal wykładowych, by zapewnić najwyższą jakość prelekcji.

Zespół Uczestnicy

Zespół Uczestnicy odpowiedzialny jest za profesjonalną opiekę nad gośćmi Kongresu. Czuwamy nad prawidłowym przebiegiem zapisów oraz wszystkim co jest z nimi związane. W każdej chwili uczestnicy kongresu mogą się skontaktować z zespołem poprzez adres participants@pmi.org.pl lub poprzez czat na stronie internetowej. Podczas trwania Kongresu jesteśmy odpowiedzialni za rejestrację uczestników oraz zadbanie o to, żeby żadne pytanie nie zostało bez odpowiedzi.

Komitet Sterujący

  • Agnieszka Krogulec
    Agnieszka Krogulec
    Komitet Sterujący, Rada Programowa
  • Małgorzata Miernik
    Małgorzata Miernik
    Komitet Sterujący, Rada Programowa

Zarządzanie Projektami

  • Kamila Mandziak
    Kamila Mandziak
    Kierownik Projektu
  • Agnieszka Piszczelska
    Agnieszka Piszczelska
    Koordynator Projektu, Organizator Gali oraz Debaty
  • Urszula Koziatek
    Urszula Koziatek
    Lider Gali

Moderatorzy

  • Anna Jaszczołt
    Anna Jaszczołt
    Moderator

Zespół Program

  • Karolina Garbacz
    Karolina Garbacz
    Program
  • Krzysztof Derech
    Krzysztof Derech
    Program
  • Piotr Korolko
    Piotr Korolko
    Program

Zespół Finanse

  • Michał Legieć
    Michał Legieć
    Finanse Lider, Zastępca PM
  • Katarzyna Jasiak
    Katarzyna Jasiak
    Finanse
  • Justyna Giemza
    Justyna Giemza
    Finanse

Zespół Marketing

  • Roberto Soto Entrena
    Roberto Soto Entrena
    Lider Marketingu
  • Angelika Tomaszewska
    Angelika Tomaszewska
    Marketing
  • Joanna Sitkowska
    Joanna Sitkowska
    Marketing
  • Aneta Wereszczak
    Aneta Wereszczak
    Marketing
  • Grzegorz Hansdorfer
    Grzegorz Hansdorfer
    Marketing
  • Daria Ostrowska
    Daria Ostrowska
    Marketing
  • Kamila Czerniak
    Kamila Czerniak
    Marketing
  • Łukasz Paluszkiewicz
    Łukasz Paluszkiewicz
    Marketing

Zespół Logistyka

  • Joanna Kulpa
    Joanna Kulpa
    Logistyka Lider
  • Magdalena Beśka
    Magdalena Beśka
    Logistyka
  • Katarzyna Labocha
    Katarzyna Labocha
    Logistyka
  • Klaudia Godek
    Klaudia Godek
    Logistyka
  • Patrycja Krzemińska
    Patrycja Krzemińska
    Logistyka

Zespół Uczestnicy

  • Joanna Wakuluk
    Joanna Wakuluk
    Participants Leader
  • Joanna Jarosz
    Joanna Jarosz
    Uczestnicy
  • Aleksandra Jankowska
    Aleksandra Jankowska
    Uczestnicy
Agnieszka Krogulec
Komitet Sterujący, Rada Programowa

Certyfikowany project manager PMP, PRINCE2 Foundation, trener, coach metodą TROP i mentor. Ma za sobą doświadczenie pracy w jednej z największych, międzynarodowych firm doradczych, gdzie realizowała projekty z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, rozwoju organizacji i pracowników dla klientów z różnych branż. Pracowała w wielokulturowych zespołach i strukturach.

Obecnie project manager w linii biznesowej płatności kartowe w KIR SA. Od kilku lat blisko związana ze środowiskiem zarządzania projektami i promowaniem dobrych praktyk. Asesor konkursu na najlepszy projekt roku w ramach International Project Management Association oraz juror Enactus World Cup 2014 w Pekinie i Enactus World Cup 2015 w Johannesburgu.

Lubi pracę z ludźmi i angażuje się w realizowanie projektów tworzących nową jakość i zmieniających świat na lepszy, jednocześnie zachowując duszę społecznika m.in. Project Management Kids Camp (pomysłodawczyni i inicjatorka projektu), Enactus, Szlachetna Paczka. Członkini Vital Voices Poland Leadership & Mentoring Network, mentorka projektu “Mentoring Walk”.Miłośniczka gór, podróży, odkrywania nowych zakątków świata i kultur oraz tańców latynoamerykańskich.

Małgorzata Miernik
Komitet Sterujący, Rada Programowa

Project Manager w Citi Group. Ekspert z branży bankowości i ubezpieczeń.

Z pasją zarządza projektami w środowisku międzynarodowym. Aktualnie kieruje projektami i zespołami w regionie EMEA. Pasjonuje ją zarządzanie globalnymi programami i projektami.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie, kierunek finanse i rachunkowość. Skuteczny lider i organizator konferencji, event’ów i inicjatyw zarówno w pracy zawodowej jak i jako wolontariusz.

Od 2012r. aktywny wolontariusz Project Mangement Institute Poland Chapter. Od 2013r. Wicedyrektor ds. Edukacji i Rozwoju w Oddziale Warszawa. Od 2014r. odpowiedzialna za International PMI Poland Chapter Congress.

Pasjonuje się podróżowaniem, poznawaniem nowych kultur i miejsc.

Kamila Mandziak
Kierownik Projektu

Kreatywna głowa oraz miłośniczka rozwoju osobistego, przekonana, że „nie ma rzeczy niemożliwych” , bo „chcieć znaczy móc”.

Od początku kariery zawodowej związana z przemysłem produkcyjnym (początkowo branża AGD, aktualnie automotive), gdzie miała okazję poznać co to projekt i tak już zostało. Konsekwencja i globalne spojrzenie spowodowało, że od 8 lat prowadzi je lub nadzoruje, również w międzynarodowym środowisku. Zawodowo kierownik projektu.

Absolwentka studiów podyplomowych „Zarządzania projektami” na WSB we Wrocławiu,

Politechniki Wrocławskiej oraz Akademii Trenera.

Na co dzień: mieszkanka Wrocławia, chodz ostatnio zawodowo związana z Łodzią. Właścicielka małego, kudłatego Moriska.

W wolnym czasie zatrzymuje chwile w obiektywie, czyta, piecze, gotuje, podróżuje, organizuje, kreuje, w kinie przesiaduje ☺

Agnieszka Piszczelska
Koordynator Projektu, Organizator Gali oraz Debaty

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu i zarządzaniu pracą podległych zespołów, gwarantującą wysokie rezultaty pracy.Zarządzałam kilkuosobowymi zespołami, jak i działem składającym się z kilkudziesięciu osób.

Wartości, które cenię w pracy to otwartość, chęć współpracy, partnerstwo, uczciwość.

Posiadam doświadczenie w zarządzaniu projektami, wdrażania nowych produktów na rynek czy prowadzenia negocjacji biznesowych potwierdzonych m.in w trakcie negocjacji warunków współpracy w postępowaniu przetargowym, gdzie byłam przewodnicząca komisji przetargowej .

Moim celem zawodowym jest bycie managerem, który inspiruje ludzi z którymi pracuje, dodaje im skrzydeł. Pokazuje różne perspektywy, a jako Mentor wspiera, pomaga, nie poucza, nie daje rad, ale z serdecznością pokazuje ułatwiając drogę do sukcesu, samorealizacji, dodaje skrzydeł.

Dlatego moja edukacja poszła w kierunku coachingu, mentoringu, mediacji i mindfulness ; )

Siła zespołu tkwi w jego różnorodności. Lubię ludzi. Pracę z ludźmi.  

„najważniejsze co człowiek może zrobić dla innych to samemu stać się pełnowartościowym człowiekiem ….i tym sie dzielić. To niekończący się proces który sam w s obie jest sensem życia ; )”

Urszula Koziatek
Lider Gali

Uczestniczyła w wielu międzynarodowych projektach, od dwóch lat kierowik projektów regionalnych w sektorze finansowym. Aktywny wolontariusz oraz członek PMI,  ma za sobą udział w organizacji X Kongresu PMI, a obecnie aktywnie wspiera tegoroczny Kongres.

Cechuje ją entuzjazm, zaangażowanie i chęć wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. Podnoszenie kwalifikacji w zakresie zarządzania projektami i rozwój osobisty, to obecnie jej główne zainteresowania.

Anna Jaszczołt
Moderator

Ekspert ds. zarządzania projektami z ponad 10 letnim doświadczeniem. Przeprowadza globalne transformacje w branży finansowej. Prowadzi autorskie programy szkoleniowo-doradcze dla liderów organizacji. Wprowadza i rozwija kulturę projektową w organizacjach. Do tej pory poprowadziła warsztaty i programy rozwojowe dla ponad 500 osób, spędzając ponad 600 godzin w salach szkoleniowych. Od 2013 roku autorka poczytnego bloga zarządzam-projektami.pl. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych (m. in. New Trends in Project Management 2013, 2015, 10th International PMI Congress 2015). Mentor w Project Management Institute Poland Chapter. Członek rady nadzorczej spółki oferującej usługi księgowe online. Członek Zarządu Project Management Institute Poland Chapter w roku 2012. Członek Vital Voices. Posiada certyfikaty PMP®, PRINCE2®, Agile PM®, PSM I, PSPO I. Ukończyła studia doktoranckie z Ekonomii. Obecnie pracuje nad doktoratem z obszaru projektów globalnych. W prowadzonych projektach stosuje podejście etapowe inspirowane światowymi praktykami z metodyk zwinnych i kaskadowych. Kwestionując zastane status quo, eliminuje projekty zombie, które nie przynoszą korzyści organizacjom.

Karolina Garbacz
Program

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, kierunek Power Engineering i Inżynieria Gazownictwa. Alumn Koła Naukowego Energetyków PW. Swoje doświadczenie zdobywała w PMO w PGNiG Termika.

Zainteresowana projektami rozwojowymi i nowymi narzędziami wspierającymi zarządzanie projektami. Miłośniczka aktywnego trybu życia, kuchni azjatyckiej i podróży – szczególnie tych nadmorskich.

Krzysztof Derech
Program

Etatowy Menadżer Projektów (PMP, PRINCE2) współpracujący z klientami krajowymi i międzynarodowymi. Doświadczenie zawodowe budował jako inżynier IT oraz menadżer, aż w końcu odnalazł swoje miejsce w świecie projektów. Prowadzony przez niego projekt zdobył pierwszą nagrodę w konkursie Projekt Roku PMI Poland Chapter. Od początku swojej kariery związany z Bydgoską firmą TELDAT.

W oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie pomaga innym odkrywać pasję i budować umiejętności w obszarze zarządzania projektami podczas prowadzonych szkoleń i warsztatów. Zafascynowany tym, że każdy człowiek jest inny i tym, że komunikacja to zawsze klucz do sukcesu.

Energię czerpie z czasu spędzonego z rodziną, podróży i dobrego jedzenia, a w pokonywaniu codzienności korzysta z ironii i dystansu do siebie.

Piotr Korolko
Program

Certified Project Manager (PMP), member of PMI Polish chapter from 2011. Leading process improvements, product development and projects related to business systems for a captive finance service center. Passionate about building effective project teams and applying the six sigma methods to project management and process improvements. Father of 2 daughters, who enjoys caravanning and reading Robin Sharma books.

Michał Legieć
Finanse Lider, Zastępca PM

Student 5 roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku menedżerskim ze specjalizacją Zarządzanie Projektami. Przewodniczący zarządu Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Projektami, członek Rady Programowej pierwszego kierunku studiów magisterskich w Polsce związanego z Zarządzaniem Projektami.

Pracuje na styku marketingu oraz eCommerce. Zawodowo zainteresowany metodykami zwinnymi oraz projektami naukowo-badawczymi.

Komunikatywny, sumienny oraz dociekliwy intelektualnie.

Lubi nowe wyzwania oraz pracę z ciekawymi ludźmi.

Pasjonat wędrówek górskich, sportu, podróży oraz motoryzacji. W wolnym czasie lubi czytać biografie oraz książki popularnonaukowe z dziedziny zarządzania, motywacji oraz psychologii.

Katarzyna Jasiak
Finanse

Katarzyna Jasiak, Koordynator Projektów w Citi Handlowy. Ekspert z branży Bezpieczeństwa Informacji oraz Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy.

Z wykształcenia chemik, jednak to kierowanie projektami stało się jej pasją. Obecnie skutecznie zarządza projektami w środowisku lokalnym jak i międzynarodowym w Citi Handlowym.

Wolontariuszka, od 8 lat związana z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W szeregach  Project Management Institute Poland Chapter od czerwca 2017.

Prywatnie melomanka muzyki rockowej, miłośniczka podróży oraz czekolady mlecznej pod każdą postacią.

Justyna Giemza
Finanse

Z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją managerską, z zamiłowania project manager.

Ukończyła studia ekonomiczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe z zarządzania projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Obecnie pracuje jako manager do spraw sprzedaży/ kierownik salonu optyczniego.

Od 10 lat pracuje z klientami B2C z różnych branż, poprzez modową, produkcyjną optyczną. Ma za sobą doświadczenie również jako wykładowca przedmiotów z zakresu przedsiębiorczości i ekonomii.

W wolnym czasie aktywnie uczestniczy w warsztatach oraz wolontariacie dotyczącym rozwoju kobiet w project management. Od marca 2017 roku również wolontariusz w zespole finansów w PMI Poland Chapter.

Prywatnie pasjonatka podróży, zwierząt,w szczególności kotów oraz zdrowego trybu życia.

Miłośniczka poznawania nowych kultur, przede wszystkim Wschodu. W wolnym czasie czytuje książki i zgłębia wiedzę z zakresu filozofii oraz rozwoju osobistego.

Roberto Soto Entrena
Lider Marketingu

Absolwent MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu – Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, magister Professional Communication na Clark University (USA) i licencjat z zakresu inżynierii telekomunikacyjnej w zakresie systemów elektronicznych w UPM (Universidad Politécnica de Madrid – Hiszpania), z doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, samochodowej, energetycznej i systemach ERP.

Posiada certyfikat PRINCE2 oraz PSPO. Pracował w takich firmach jak Ericsson, IBM, Delphi, ABB i Comarch. W chwili obecnej pracuje jako Product Manager w Krakowie.

Chętny do nauki i poszukiwania nowych wyzwań, z doświadczeniem obejmującym zarówno tradycyjne jak i zwinne projekty z obszaru inżynierii oprogramowania.

Angelika Tomaszewska
Marketing

Z wykształcenia chemik, z zamiłowania project manager. Ukończyła studia chemiczne na Politechnice Wrocławskiej oraz studia podyplomowe z zarządzania projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Obecnie pracuje jako Project Coordinator w zespole PMO w Atos.

Od 5 lat z wielkim zaangażowaniem pracuje z klientami B2B z różnych branż, poprzez telekomunikacyjną, farmaceutyczną, po IT. Ma za sobą doświadczenie w polskich firmach, jak i w międzynarodowych korporacjach.

Poza godzinami pracy aktywnie uczestniczy w warsztatach oraz wolontariacie dotyczącym rozwoju kobiet w project management. Od lipca 2017 roku również wolontariusz w zespole marketingu w PMI PC Wrocław Branch.

Pasjonatka poznawania nowych kultur, a przede wszystkim ludzi. Do tej pory odbyła jedną z najdłuższych i niezapomnianych podróży w życiu – do Australii. W wolnym czasie relaksuje się przy uprawianiu jogi bądź przy czytaniu literatury faktu.

Joanna Sitkowska
Marketing

Specjalizuje się w dziedzinie zarządzania projektami IT oraz product development, zarówno po stronie dostawcy, jak i klienta (jako członek zespołu deweloperskiego, business owner, project manager). Odpowiada za strategię rozwoju produktów, ich proces wytwórczy oraz łączenie obszaru biznesu i IT.

Interesuje się zwinnymi metodykami wytwarzania oprogramowania oraz architekturą systemów informatycznych.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Politechniki Warszawskiej.

Pełni funkcję Dyrektora ds. Członkostwa i Rozwoju w warszawskim oddziale PMI PC.

Aneta Wereszczak
Marketing

Aneta jest project managerem pracującym w jednej z największych firm konsultingowych na świecie, obsługującej klientów w 170 krajach. Od stycznia 2017 wolontariusz PMI PC Oddział Wrocław. Aneta stale poszukuje różnych dróg własnego samodoskonalenia i rozwoju, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Jest entuzjastą design thinking.

W czasie wolnym wspina się po górach lub czyta książki.

Grzegorz Hansdorfer
Marketing

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Swoje doświadczenie zawodowe dzieli na dwie odrębne ścieżki:
– ścieżkę marketingowo-eventową, w którą był zaangażowany przez prawie 8 lat poczynając od pierwszego roku studiów
– ścieżkę IT, w której z powodzeniem odnajduje się już od ponad 4 lat jako Analityk Procesów.

Uzależniony od wędrówek górskich oraz sportu zwłaszcza biegania i jazdy na rowerze.
W wolnym czasie najłatwiej spotkać go z książką w ręku lub oglądającego dobry serial.

Daria Ostrowska
Marketing

Certyfikowany Project Manager, lider zespołu, a przede wszystkim pasjonatka zarządzania projektami. Aktywna działaczka społeczna, prowadzi fundację zachęcając firmy, organizacje pozarządowe i administrację publiczną do współpracy międzysektorowej.

Kamila Czerniak
Marketing
Łukasz Paluszkiewicz
Marketing

Pasjonat zarządzania projektami i project manager z doświadczeniem w branżach automotive, purification, industrial engineering, supply chain, IT oraz Shared Service. Wewnętrzny trener metodyk zarządzania projektami, mentor i konsultant. Uważa, że uśmiech, szacunek i bezpośrednia komunikacja potrafi otworzyć niejedne drzwi

Joanna Kulpa
Logistyka Lider

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego, ukończyła zarządzanie projektami na studiach podyplomowych na Politechnice Wrocławskiej. Pogłębiała wiedzę z zarządzania uczestnicząc w warsztatach oraz konferencjach Project Management Institute we Wrocławiu.

Zawodowo związana z zarządzaniem projektami od ponad 7 lat. Rozpoczynała pracę w biurze projektów, gdzie współpracowała głównie ze szwajcarskim klientem i wspierała zespół projektowy szczególnie w zakresie zarządzania zmianą. Doświadczenie w roli project managera pogłębiała przy projektach z zakresu optymalizacji procesów biznesowych. Obecnie realizuje się w roli IT project manager w międzynarodowej firmie doradczej. Realizuje projekty usprawniające wewnętrzne procesy w firmie.

Lubi pracę z ludźmi w procesie tworzenia nowych rozwiązań. Pasjonatka sportu, kocha podróże.

W czasie wolnym lubi czytać o inteligencji emocjonalnej.

Magdalena Beśka
Logistyka

Absolwentka Psychologii Biznesu na Wrocławskim SWPSie. Od kilku lat pracuje jako PMO, a jej specjalnością są projekty informatyczne. Od roku pracuje w EY, od kilku miesięcy w zespole programowym.

W sferze zawodowej rozwija się w kierunku metodologii agile’owych, chętnie poszerza swoją wiedzę na ten temat. Ponadto, w pracy lubi zajmować się kreatywną analizą danych.

Prywatnie interesuje się dietetyką i psychodietetyką. Pochłania kolejne książki z tej dziedziny i chętnie chodzi na kursy. Oprócz tego czynnie uprawia sporty, zwłaszcza wytrzymałościowe i siłowe. Uwielbia podróże.

Katarzyna Labocha
Logistyka

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Filologii Francuskiej. Przez pierwsze lata swojej pracy współpracująca z klientami z Francji, obecnie głównie ze Stanów Zjednoczonych. Związana z branżą IT w działach zarządzania projektami od ponad 5 lat. W początkach swojej przygody z zarządzaniem projektami pracowała w biurze projektów, obecnie powoli rozwijająca się w kierunku kierownika projektów informatycznych. Lider grupy wolontariuszy w firmie, z którymi wspomaga lokalne społeczności.

Lokalny, wrocławski patriota choć przyjechała tutaj niecałe 8 lat temu. Poza nieustannym odkrywaniem tajemnic Wrocławia i jego okolic, uwielbia odkrywać różne kulinarne smaki, próbując ich nie tylko w restauracjach, ale przede wszystkim gotując dla swoich przyjaciół.

Klaudia Godek
Logistyka

Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Obecnie dokształca się na Menedżerskich studiach podyplomowych z zakresu Lean Management. Swoją zawodową ścieżkę rozpoczęła w Dziale Jakości w przemyśle motoryzacyjnym. Pracuje w firmie z branży FMCG, gdzie na początku w ramach programu stażowego prowadziła swój projekt w Dziale Zaopatrzenia, natomiast obecnie jest Koordynatorem Projektów Produktowych.

Jej  pasja to wszystko co związane z metodologią Lean. Stara się wykorzystywać założenia tej filozofii zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym, dodatkowo dzieląc się swoją wiedzą z innymi.

Oprócz tego kocha podróże i nie wyobraża sobie życia bez nich – uwielbia odkrywać nowe miejsca i poznawać inne kultury.

Jej dewiza to: What matters most is how well you walk through the fire!

Patrycja Krzemińska
Logistyka

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Lingwistyka Stosowana, specjalizacja tłumaczenia. Pracę magisterską pisała o języku psychologii biznesu. Słuchacz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, na kierunku: Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami.

Jest osobą zmotywowaną i szybko uczącą się. Przedsiębiorcza i niezależna, która umie dostosować się do zmieniającego się otoczenia. Kluczowy członek teamu przy rozwoju i przeprowadzaniu projektów. Zainteresowana zarządzaniem projektami i leanem w branży FMCG. Dąży do powiązania wiedzy i zdobytego doświadczenia w tych obszarach, aby osiągnąć najlepszą koordynację operacyjną i materiałową.

W życiu prywatnym miłośniczka kuchni japońskiej, lubi czytać kryminały i science-fiction, podróżować oraz szukać nowych ciekawych miejsc. 

Joanna Wakuluk
Participants Leader

Z wykształcenia Psycholog i Animator Społeczno-Kulturalny, z zawodu analityk badań marketingowych, z zamiłowania podróżnik i organizator czasu wolnego.

Swoje umiejętności szlifowała w organizacji Erasmus Student Network wspierając projekty dla studentów zagranicznych, odpowiadała również za koordynację projektów w agencjach eventowych i w bankowości. Od czterech lat wspiera inicjatywę warszawskiego oddziału PMI – Project Management Kids Camp, gdzie zajmowała się koordynacją grupy filmowej i zespołu komunikacja. Do organizacji tegorocznego kongresu dołączyła jako lider zespołu ds. uczestników.

Joanna Jarosz
Uczestnicy

Mgr inż. Informatyki oraz Inżynierii Środowiska, absolwentka Politechniki Wrocławskiej. Specjalista baz danych oraz BI. Pracuje w globalnej instytucji finansowej jako IT Business Analyst/Product Owner. Od 2016 roku aktywny wolontariusz PMI PC Wrocław.

Interesuje się psychologią w biznesie i zarządzaniu projektami. W wolnych chwilach podróżuje oraz trenuje strzelectwo sportowe.

Aleksandra Jankowska
Uczestnicy

Absolwentka kierunku Biologia na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie pracuję w branży finansowej w zespole Zarządzania projektami jako Administrator Projektów IT.

Interesuje się zwinnymi metodykami zarządzania projektami. Prywatnie pasjonatka kajakarstwa w każdej postaci oraz miłośniczka strategicznych gier planszowych.