Główni Prelegenci

  • Charles Araujo
    Charles Araujo
  • Piotr Muszyński
    Piotr Muszyński
  • Joseph Flahiff
    Joseph Flahiff
  • Kimberly Wiefling
    Kimberly Wiefling

Excellence in Leadership

  • Paweł Dąbrowski
    Paweł Dąbrowski
  • Paweł Tkaczyk
    Paweł Tkaczyk
  • Gabriel Sznajder
    Gabriel Sznajder
  • dr Marcin Żmigrodzki
    dr Marcin Żmigrodzki
  • Luis Seabra Coelho
    Luis Seabra Coelho
  • Peter Ivanov
    Peter Ivanov

Business & Strategy

  • Sylwia Bilska
    Sylwia Bilska
  • Borys Stokalski
    Borys Stokalski
  • Matt Fourie
    Matt Fourie
  • Olivier Lazar
    Olivier Lazar
  • Leszek Orzechowski
    Leszek Orzechowski
  • Alexandre Rezende
    Alexandre Rezende

Digital Transformation

  • Robert Pławiak
    Robert Pławiak
  • Agnieszka Walewska
    Agnieszka Walewska
  • Tomasz Rudolf
    Tomasz Rudolf
  • Luc Hendrikx
    Luc Hendrikx
  • Małgorzata Marcinkowska
    Małgorzata Marcinkowska
  • Bartłomiej Smoczyński
    Bartłomiej Smoczyński
  • Tomasz Garbowski
    Tomasz Garbowski
  • Kaimar Karu
    Kaimar Karu
Charles Araujo
Piotr Muszyński

Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Zaawansowany Program Zarządzania organizowany przez IESE Business School/Uniwersytet Nawarry. W Orange Polska (dawniej Telekomunikacja Polska) od 2001 r. We wrześniu 2008 roku powołany na Członka Zarządu TP ds. Operacyjnych, od listopada 2009 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Operacyjnych. Od września 2016 na stanowisku Wiceprezesa Zarządu ds. Strategii i Transformacji.

Piotr Muszyński pełni także funkcję Przewodniczącego Rady Programowej CIONET Polska, jest członkiem Rady Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych przy Politechnice Warszawskiej, Komitetu Elektroniki i Telekomunikacji PAN i Rady PIIT.

Za swoje osiągnięcia zawodowe został wyróżniony m.in.: jako manager roku dwukrotnie w latach 2010 i 2011 nagrodą Złotej Anteny Świata Telekomunikacji oraz Złotym Cyborgiem podczas Krajowego Sympozjum Telekomunikacji i Teleinformatyki 2011 – za wybitny wkład w budowę społeczeństwa informacyjnego.

Joseph Flahiff

Założyciel Whitewater Projects Inc., doradca przedsiębiorstw, speaker na międzynarodowych wydarzeniach. Porusza tematy tworzenia i wzrostu zwinnych firm i liderów. Współautor artykułów i filmów w serwisie SearchCIO.com. Autor książki “BEING AGILE IN A WATERFALL WORLD”: – praktycznego przewodnika dla największych i najbardziej złożonych organizacji.

Kimberly Wiefling

Autorka książki “Scrappy Project Management”. Pomaga organizacjom osiągnąć coś co WYDAJE SIĘ być niemożliwe do osiągnięcia, a naprawdę jest zaledwie trudne. Jak? Poprzez zmianę kierowników w liderów, a grupy ludzi w prawdziwe zespoły. Czyni to poprzez jej wysoce angażujące, eksperymentalne,interaktywne „laboratoria nauki”, które prowadzą do znaczących wyników biznesowych, których nie można by osiągnąć w pojedynkę.

Paweł Dąbrowski

Paweł Dąbrowski jest na stałe związany z firmą Whitecom Project Experience. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako kierownik projektu, analityk biznesowy, facylitator, trener i konsultant biznesowy. Angażuje się w projekty edukacyjne (projektowanie i realizacja programów szkoleniowych, tworzenie narzędzi badania wiedzy i kompetencji, diagnozowanie i rozwój kierowników projektu i analityków biznesowych, organizacja seminariów i konferencji itp.), projekty optymalizacji procesów biznesowych, wdrożenia standardów i metodyk zarządzania projektami oraz analizy biznesowej, a także wdrożenia systemów informatycznych. Przeprowadza audyty i badania projektów na różnych etapach ich realizacji. Zajmuje się facylitacją i moderowaniem warsztatów planowania strategicznego, sesji identyfikacji i rozwiązywania problemów organizacyjnych, warsztatów decyzyjnych, warsztatów identyfikacji i planowania ryzyka, warsztatów wymagań, grup fokusowych oraz seminariów i konferencji. Współpracuje z organizacjami w branżach: finansowej i ubezpieczeniowej, teleinformatycznej, farmaceutycznej i energetycznej, a także w administracji publicznej. Jest autorem polskich wydań A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide) i Polskich Wytycznych Kompetencji IPMA – wersja 3.0 oraz książek z dziedziny finansów, zarządzania projektami i analizy biznesowej. Studiował geologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, a także zarządzanie finansowe w Edinburgh Business School, Herriot-Watt University. Posiada liczne certyfikaty zawodowe w dziedzinie zarządzania projektami, analizy biznesowej i facylitacji. Jest jednym z współzałożycieli polskiego oddziału stowarzyszenia International Institute of Business Analysis.

Paweł Tkaczyk

Prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor trzech bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku), „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress) oraz najnowsza „Narratologia” (PWN, 2017).

Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.

Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.

Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

Gabriel Sznajder

Doświadczony menedżer z kilkunastoletnim stażem, ekspert w obszarze inżynierii oprogramowania, z szerokim praktycznym doświadczeniem: od kodowania po zarządzanie ponad stuosobowymi zespołami i projektami w branżach elektroniki użytkowej i finansów. Uzupełnia doświadczenie ciągłą międzynarodową edukacją (MBA z Franklin University) oraz formalną certyfikacją (PMP, PRINCE2 Practitioner, certyfikaty Scrum).

Przez 6 lat pełnił rolę Dyrektora Zarządzającego Wrocławskiego Oddziału PMI. Trener biznesowy i konsultant w obszarze Zarządzania Projektami, Rozwoju Oprogramowania, Analizy Biznesowej i przywództwa. Entuzjasta awiacji.

dr Marcin Żmigrodzki

Wieloletni kierownik projektów, z doświadczeniem dyrektora departamentu zarządzania projektami i procesami w banku, wiceprezesa firmy produkcyjnej, właściciela firmy IT.

Autor kilkudziesięciu artykułów na temat zarządzania, wykładowca na wielu konferencjach i seminariach z zakresu zarządzania projektami i Six Sigma, menadżer programu six sigma, zdobywca nagrody PMI® Award 2007, 2009, 2010, 2013, 2014, 2016 za najlepsze na świecie szkolenia z zarządzania projektami, PMI Poland Chapter Product Award 2010 oraz ISAGA 2014 Award za najlepszy warsztat interaktywny na świecie, i w końcu kierownik studiów magisterskich z zarządzania projektami na Wyższej Szkole Bankowej i Akademii Leona Koźmińskiego.

W 2010 roku także kierownik projektu – finalisty konkursu Polish Project Excellence Award 2010 oraz w 2003 kierownik projektu nagrodzonego przez Microsoft w konkursie Inicjatywa. NET. Autor książki Zarządzanie projektami dla początkujących.

Luis Seabra Coelho

Ekspert w zakresie zarządzania projektami – speaker, bloger, wolontariusz i profesjonalista.

Prelegent tegorocznego PMI EMEA Congress w Rumunii gdzie wygłosił swoją prezentację “Don’t Let Biases Doom Your Project“ oraz Swedish Congress w Malmö gdzie wystąpił z prezentacją “Irrational Project Management“.

Peter Ivanov

Peter Ivanov jest menedżerem, przedsiębiorcą oraz ekspertem zespołów wirtualnych, z ponad 20 letnim doświadczeniem na arenie międzynarodowej.
Urodził się w Bułgarii, ukończył matematykę i dołączył do międzynarodowej firmy jako Analityk Danych. Szybko stał się menedżerem IT w Bułgarii a następnie menedżerem usług IT w Europie Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Peter zauważył rosnące znaczenie zespołów rozproszonych i opracował innowacyjną metodę prowadzenia zespołów wirtualnych.

W 2007 roku zespół prowadzony przez Petera otrzymał nagrodę „Best of the Best” za wybitne zarządzanie projektem przy tworzeniu globalnych usług wspólnych..
W 2012 roku jego zespół zdobył nagrodę „Global IT Connect Award” za doskonałe zaangażowanie w globalnym cross-funkcjonalnym.
W 2013 roku Peter założył „Virtual Power Teams” i rozpoczął nową karierę jako Keynote speaker i trener w New Leadership.

Peter jest zapalonym atletą i Mistrzem Świata w Discus. Aktywnie wspiera młode talenty w dziedzinie matematyki i sportu.
W swoich dynamicznych przemówieniach i kursach mistrzowskich, prowadzonych w języku angielskim, niemieckim, bułgarskim i rosyjskim, Peter wykorzystuje doświadczenie zdobyte jako menedżer, sportowiec, przedsiębiorca, oraz ojciec pięciu córek, aby pokazać, jak z sukcesem budować i prowadzić wirtualne zespoły.
Jako ekspert w dziedzinie nowych przywódców Peter wspiera menedżerów, aby zachować wagę swojego zespołu pomimo dystansu geograficznego, wieku i różnic kulturowych oraz osiągania najlepszych wyników biznesowych!

Sylwia Bilska

Dynamiczny i doświadczony lider biznesu, odnoszący sukcesy w sektorze nowych technologii i FMCG. Ponad 15 letnie doświadczenie z zakresu e-commerce, dóbr konsumenckich, B2B i B2C na rynkach rozwiniętych i rozwijających się (Polska, Rosja, Ukraina, Turcja, Czechy, Rumunia i inne); 10 letnie doświadczenie C-level w departamentach marketingu, sprzedaży i strategii, wykształcenie prawnicze, absolwentka European Executive MBA. Pracowała dla firm takich jak  Avon, Philip Morris and Oriflame. Ostatnio General Manager na Polskę i Centralną Europę w PayU. Obecnie Wice Przewodniczący Rady Nadzorczej w dwóch spółkach Fintech grupy MCI – DotPay i eCard i Wice Prezes Zarządu Polskiej Izby Informatyzacji i Telekomuniacji (PIIT). Od 2012 aktywnie wspiera programy mentoringowe dla kobiet i start-upów. W 2016 otrzymała tytuł Digital Champion nadany przez Forum of Digital Business Leaders a w 2017 wyróżniona jako Charismatic Leader przez WhyStory Magazine.

Borys Stokalski

Przedsiębiorca, inwestor, menedżer i doradca od ponad ćwierć wieku związany z przemysłem IT i biznesowymi zastosowaniami innowacji technologicznych. Absolwent informatyki na wydziale MIM Uniwersytetu Warszawskiego, współtwórca pierwszego programu zajęć w zakresie Human Computer Interaction na tym wydziale. Entuzjasta transformacyjnego potencjału cyfrowych technologii.

Współtwórca i wieloletni prezes zarządu grupy Infovide-Matrix, jednej z największych firm doradczych IT na polskim rynku, odpowiedzialny za strategię i rozwój jej oferty. Od 2016 współtwórca i partner firmy RETHINK, specjalizującej się we wsparciu cyfrowych transformacji przedsiębiorstw i instytucji publicznych.

Pasjonuje się w wymianę doświadczeń w gronie liderów cyfrowego biznesu. Uczestnik i organizator debat, konferencji i sieci eksperckich. Twórca i animator konferencji Digital Champions (www.digitalchampions.pl). Członek Rady Ekspertów Magazynu Think Tank, mentor stowrzyszenia Technologia w Spódnicy oraz ekspert międzynarodowego think tanku Cutter Consortium. Autor licznych publikacji poświęconych aktualnym wyzwaniom strategicznym i zarządczym związanym z rozwojem cyfrowego biznesu.

Miłośnik muzyki, Suwalszczyzny, Czech, narciarstwa, nurkowania, spokojnych podróży po wodnych szlakach a zwłaszcza wszelkich form leniwego spędzania czasu w gronie najbliższych. Szczęśliwie żonaty od ponad 30 lat, ojciec trójki dzieci, dziadek dwojga wnucząt.

Matt Fourie

Główny zakres jego doświadczenia zawodowego opiera się na zajmowaniu się problemami klientów za pomocą dostosowanych programów i przeniesieniu tej wiedzy wewnątrz firm. Jest znanym speakerem, który występował w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Afryce. Lubi uczyć innych praktycznego zastosowania swojej metodologii myślenia – KEPNERandFOURIE™. Firmy takie jak: BMW, VW, Kimberly-Clark, Gillette, Philips, Cadbury, Macquarie Group IT, SITA, BT Financial IT, RBS, SC, Westpac IT oraz Unisys to tylko jedne z nielicznych, z którymi współpracował. Trenował i nauczał pracowników wszystkich szczebli w organizacjach – od zarządu przez interfejs klienta aż do fabryki. Swoją energią i stylem kierowania zainspirował i zmotywował leaderów na czterech kontynentach.

Olivier Lazar

Konsultant ds. struktur organizacyjnych, coach i trener. Absolwent Lille Graduate School of Management na kierunku MBA w zakresie strategii, projektu i zarządzania programami oraz PMI Leadership Institute Master Class 2013. Jako partner zrządzający i dyrektor operacyjny w Valense Palatine Group skupia się na rozwoju zawodowym. Były przewodniczący PMI Switzerland Chapter, zajmował międzynarodowe stanowiska kierownicze w PMI i przyczynił się do opracowania kliku PMI Global Standards.

Ma ponad 20-letnie doświadczenie jako kierownik w zarządzaniu organizacją, zmianą, projektami i programami zarówno ze strony operacyjnej jaki i doradczej. Pracował w wielu firmach z różnych branż – od finansów przedsiębiorstwa do przemysłu lotniczego, od e-biznesu do przemysłu farmaceutycznego i energetycznego gdzie miał możliwość stworzenia organizacyjnych środowisk zwinnych rozwijających zaangażowanie, motywację i produktywność. Jego artykuły ukazywały się w prasie profesjonalnej. Był wielokrotnie prelegentem na konferencjach PM na całym świecie, także na kongresach PMI w EMEA i Ameryce Północnej a od roku 2013 brał udział w PMI SeminarsWorld.

Posiada aż siedem certyfikatów PMI: PMP®, PfMP®, PgMP®, PMI-PBA®, PMI-RMP®, PMI-ACP®, oraz PMI-SP®.

Jego motywem przewodnim jest przekonanie, że dzielenie się wiedzą z innymi jest głównym czynnikiem globalnych osiągnięć oraz wspólnego rozwoju – osobistego i organizacyjnego.

Leszek Orzechowski

Architekt kosmiczny, którego najnowszym projektem jest baza księżycowo-marsjańska Lunares – placówka naukowa zbudowana w Polsce, żeby poprzez badania zbliżyć ludzkość do stania się gatunkiem międzyplanetarnym.

Założyciel grupy projektowo-badawczej Space is More skupiającej się na zagadnieniach związanych z eksploracją kosmosu. Wyniki prac grupy nad zagadnieniem załogowej misji oblotu Marsa były prezentowane w centrum badań kosmicznych NASA Ames, na Stanford University, oraz na UC Berkeley. Inna ich praca – nadmuchiwana baza badawcza na czerwonej planecie, była prezentowany na EXPO 2015 w Mediolanie w ramach Tygodnia Technologii Kosmicznych.

Grupa zajmuje się również badaniem możliwości wykorzystania druku 3D do tworzenia taniej architektury, oraz współpracuje z Centrum Badań Kosmicznych PAN nad przyrządem badawczym przeznaczonym na Międzynarodową Stację Kosmiczną.

Alexandre Rezende

Profesor Razende ma ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu analiz i wprowadzaniu zmian w wielokulturowych, globalnych firmach. Duży nacisk kładzie na implementację strategii.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami i biurami projektowymi. Pracuje w środowisku wielokulturowym z zespołami mieszanymi.

Bierze aktywny udział w tworzeniu centrów kształcenia na całym świecie. Organizacje PMO Summit i PMI-RJ uznały go za jednego z pięciu najwyżej ocenianych kierowników biur projektowych.

Robert Pławiak

Od początku 2017 roku Dyrektor Departamentu Informatyki w Grupie EFL (Europejski Fundusz Leasingowy). W latach 2012 – 2016 sprawował rolę Dyrektora Biura Strategii IT i Zarządzania w Grupie PZU i członek SENIOR MEMBER grupy ISSA POLSKA. Prezes Fundacji IT Leader Club Polska i członek rady programowej Akademii Zarządzania IT prowadzonej wspólnie z Politechniką Warszawską. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej.

Od 1999 roku doświadczenie zawodowe zbierał piastując stanowiska kierownicze w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym m.in. w Bank Handlowy w Warszawie (1999- 2001), Inteligo Financial Services (2001-2005), EFG Eurobank Ergasias SA Oddział w Polsce, (2005-2008), FM Bank (2008-2009), Raiffeisen Bank Polska SA (2009-2012), Grupa PZU (2012-2016). Zarządzając departamentami IT i prowadząc projekty informatyczne w instytucjach finansowo- bankowych zdobył bogate doświadczenie w zakresie budowania efektywnych zespołów IT, budowania strategii IT, zarządzania procesowego, wdrażania ładu korporacyjnego IT Governance oraz bezpieczeństwa informacji a także bezpieczeństwa teleinformatycznego. Wdrożył zasady zarządzania procesowego i model usług IT wykorzystując metodyki LEAN, AGILE. Posiada bogate doświadczenie i wiedzę z zakresu systemów zarządzania AQAP, ISMS, QMS oraz uprawnienia i certyfikaty audytora wiodącego ISMS/BCP (ISO27001, ISO22301), audytora wiodącego EOQ (ISO9001), IT Security Manager. Członek organizacji ISACA (Gold Member) i ISSA (Senior Member). Autor wielu publikacji na temat zarządzania nowoczesnym IT, bezpieczeństwa informacji a także członek wielu Rad Programowych m.in. SEMAFOR, European Cybersecurity).

Agnieszka Walewska
Tomasz Rudolf

Współzałożyciel i szef The Heart, europejskiego centrum współpracy korporacji i startupów – www.theheart.tech. Ekspert w obszarze strategii, innowacji i tworzenia nowych modeli biznesowych. Pracował m.in. dla 3M, Axa, Mastercard, Saudi Aramco, Taco Bell. Od prawie 20 lat buduje własne firmy i pomaga w rozwoju zarówno korporacjom, jak i startupom.​​

Luc Hendrikx
Małgorzata Marcinkowska

Odpowiada za globalną strategię CRM w Oriflame, gdzie pracuje od 2014 roku. Ważnym elementem jej pracy jest ewangelizacja kadry zarządzającej i projekt transformacji cyfrowej firmy. Zajmuje się też tworzeniem koncepcji budowania zaawansowanej analityki konsumentów i konsultantów Oriflame oraz wdrażeniem nowych modeli komunikacji w erze omnichannel.

Przez 11 lat pracowała w branży telefonii komórkowej i IT. Jako Marketing Manager odpowiadająca za Europę Wschodnią, Turcję i Izrael tworzyła programy budowania relacji na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej klientów dostosowane do różnych poziomów zaawansowania i dojrzałości rynków.

Z wielką pasją podchodzi do nowych technologii i ich zastosowań w marketingu, ale też do tego w jaki sposób zmieniają one świat.

Bartłomiej Smoczyński

Entuzjasta zarządzania projektami, programami i portfelami doświadczony w prowadzeniu kompleksowych transformacji biznesowych. Odpowiedzialny za wdrażanie strategicznych w podejściu skoncentrowanym na klienta oraz wprowadzaniu zmian w łańcuchach dostaw na poziomie globalnym.

Obecnie Dyrektor ds. Procesów i Procesów Biznesowych w dziale Globalnego Łańcucha Dostaw i Relacji z Klientem w firmie Oriflame. Odpowiedzialny za kształtowanie portfela projektów, a także na sprawne udoskonalanie procesów biznesowych i systemów.

Tomasz Garbowski

Tomasz Garbowski jest absolwentem Wydziału Informatyki Politechniki Szczecińskiej, ukończył również podyplomowe studia Zarządzania Efektywnością̨ IT w Szkole Głównej Handlowej oraz program menedżerski pod patronatem Harvard Business Publishing.

Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu, transformacji i optymalizacji obszaru IT oraz nadzorze nad budową i wdrażaniem złożonych rozwiązań Biznes-IT. Od września 2013 pełni rolę CIO w Grupie LUX MED.

W okresie 2011-2013 Członek Zarządu firmy doradczej w sektorze IT, zaangażowanej w realizację wielu projektów transformacyjnych i optymalizacyjnych zarówno w obszarze biznesu, jak i IT.

Wcześniej, w latach 2007-2011, jako Dyrektor IT odpowiadał za projekty i rozwój systemów informatycznych w Grupie PZU. Był odpowiedzialny za transformację, konsolidację i optymalizację struktur rozwojowych IT, za strategię architektury korporacyjnej, portfel projektów strategicznych, zarządzanie popytem na usługi IT, dopasowanie biznes – IT i zarządzanie dostawcami w obszarze rozwoju IT.

Przez 11 lat (w okresie 1997-2007) zarządzał od strony dostawcy projektami IT realizowanymi na zamówienie w bankowości i ubezpieczeniach. Budował rozwiązania IT w Polsce, Szwecji, Włoszech, Belgii, Francji, Stanach Zjednoczonych i Panamie.

Kaimar Karu

Po ukończeniu studiów filozofii w Estonii pod koniec lat dziewięćdziesiątych Kaimar postanowił dodać do swojego życia praktyczny element (i zapłacić rachunki), wchodząc w karierę informatyczną. Przeszedł od wsparcia technicznego do rozwoju oprogramowania w pierwszych latach, wkrótce odkrył świat zarządzania projektami i wkrótce uruchomił PMO dla agencji rządowej. Po pomyślnym dostarczeniu kilku kluczowych projektów UE z jego niesamowitym zespołem, Kaimar wszedł na świat zarządzania usługami informatycznymi, pomagając organizacjom na całym świecie stać się lepszymi w dostarczaniu wartości dla klientów.

Przed przystąpieniem do AXELOS – właścicieli ITIL i PRINCE2 – w 2014 r. Kaimar spędził trzy lata w pracy z firmą Skype w celu poprawy możliwości zarządzania usługami IT. W firmie AXELOS jego zadaniem było nadzorowanie strategii produktowej i inicjatyw rozwojowych dla ITIL, PRINCE2 i reszty portfolio PPM. W 2016 r. AXELOS wydało na rynek nową „najlepszą książkę ITIL”, ITIL Practitioner, aw lipcu 2017 r. Wydano nową wersję PRINCE2.