Rada Programowa

Tworząc 12 Międzynarodowy Kongres PMI PC opieramy się o zdania członków naszej Rady Programowej. Zrzesza ona praktyków i ekspertów z różnych sektorów rynku i z organizacji różnej wielkości. Co roku członkowie Rady rekomendują hasło przewodnie Kongresu oraz główne obszary i tematy, które są ważne dla zarządzania projektami.

W tym roku hasło przewodnie „Drive For Connection – People.Business.Technology” prezentuje z jednej strony ciągłe dążenie do rozwoju pod kątem zarządzania projektami zarówno kierowników projektów, jak i organizacji (DRIVE), ale również potrzebę łączenia i integracji wielu dziedzin wiedzy oraz zespołów w celu podniesienia skuteczności działania (CONNECTION). Podczas tegorocznej edycji chcemy pokazać Państwu w trzech ścieżkach stronę rozwoju kompetencji miękkich (Excellence In Leadership), potrzebę rozumienia specyfiki organizacji (Business And Strategy), ale również chcemy przedstawić różne typu projektów, które aktualnie dotykają wielu organizacji (Digital Transformation).

Cel

Celem Rady Programowej jest:

  • zapewnienie uczestnikom konferencji odpowiedniego doboru obszarów i tematów poruszanych podczas Kongresu
  • rekomendację i wybór prelegentów mających zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne doświadczenia w obszarze specjalizacji.

Z dużym zaangażowaniem czuwa ona nad jakością i częścią merytoryczną całego programu 12 Międzynarodowego Kongresu PMI PC, aby uczestnicy  czuli się wyjątkowo podczas najbardziej prestiżowego i rozpoznawalnego wydarzenia dla społeczności zarządzania projektami w Polsce.

W skład Rady Programowej XII edycji wchodzą:

  • Bartosz Górczyński
    Bartosz Górczyński
  • Szymon Pawłowski
    Szymon Pawłowski
  • Michał Rączka
    Michał Rączka
  • Maciej Bodych
    Maciej Bodych
  • Agnieszka Krogulec
    Agnieszka Krogulec
    Komitet Sterujący, Rada Programowa
  • Małgorzata Miernik
    Małgorzata Miernik
    Komitet Sterujący, Rada Programowa
Bartosz Górczyński

Od 25 lat związany z branżą IT w Polsce i na świecie. Manager, konsultant, trener i działacz społeczny.

W pierwszych latach kariery pracował w komercyjnych firmach IT szczególnie specjalizując się w zarządzaniu organizacjami customer service. Zarządzał ogólnopolskimi organizacjami serwisowymi i złożonymi projektami.

W 2000 roku założył i zarządzał firmą doradczo-szkoleniową CTPartners S.A., która stała się liderem w dziedzinie zarządzania usługowymi organizacjami IT. Był jej Prezesem do 2012 roku, a także trenerem i konsultantem.

Bartosz jest aktywnym działaczem ogólnoświatowych organizacji skupiających ekspertów IT. Współtworzył w Polsce działalność Help Desk Institute oraz działał wśród założycieli Stowarzyszenia itSMF, w którym był wieloletnim Prezesem, a w roku 2012 wybrany został na stanowisko itSMF International Chairman.

Od 2014 roku kieruje działaniami społeczności CIONET w Polsce, której polski oddział powołał w połowie 2014 roku. CIONET to 360 polskich CIO i Dyrektorów IT, którzy w ramach społeczności spotykają się, dzielą wiedzą i doświadczeniem, tworzą ciekawy content i współpracują na wielu ambitnych polach.

Szymon Pawłowski

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i studiów doktoranckich z nauk o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej. Kierownik projektów, konsultant i trener z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami doradczymi i wdrożeniowymi, obecnie współpracujący z Inprogress sp. z o.o. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem biur zarządzania projektami (Project Management Office – PMO).Posiada certyfikaty PMP, PRINCE2 Practitioner, TSPM, P3O Foundation.

Członek Project Management Institute od 2012 r., w PMI Poland Chapter pełni również rolę zastępca redaktora naczelnego kwartalnika „Strefa PMI”.W wolnych chwilach czyta (głównie literaturę faktu), wędruje po górach, pływa, żegluje. Prowadzi bloga „PMO i okolice”.

Michał Rączka

Michał Rączka, Wice Dyrektor ds. Strategii IT i Zarządzania Projektami w mBank S.A. W 2015 i 2016 zaliczony do grupy Top100 najbardziej wpływowych osób na rozwój zarządzania projektami. Asesor konkursu na najlepszy projekt roku w ramach International Project Management Association oraz Project Management Institute. Doradca Zarządu PMI Poland Chapter. Członek Rady Fundacji IT Leader Club Polska. Wykładowca na Executive MBA WSB, PAN i SGH oraz EY Academy of Business. Skuteczny lider i ekspert w zarządzaniu organizacją z doświadczeniem w branżach nowych technologii. Umiejętnie łączący cele biznesowe z technicznymi. Skupiony na wartości biznesowej. Doświadczony w zarządzaniu projektami o charakterystyce międzynarodowej oraz wielodziedzinowej. Wprowadza myślenie systemowe i zmiany w organizacji pracy biznesu i IT. Praktyk z metodycznym podejściem nastawiony na zespół realizujący projekt. Pasjonat Agile oraz zastosowania Lean w zarządzaniu IT. Prelegent na konferencjach. Wolontariusz. Mentor.Wspierane obszary kompetencji z Trójkąta Talentów PMI: – Przywództwo (Leadership) – Strategia i zarządzanie biznesem (Strategic and Business Management)

Maciej Bodych

Certyfikowany ekspert w zakresie zarządzania projektami, portfelem projektów i PMO. Realizował audyty oraz projekty doradcze i wdrożeniowe w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Anglii oraz na Ukrainie. Specjalizuje się w obszarze usprawnień organizacji poprzez wdrożenie zarządzania portfelem projektów i PMO oraz w obszarze rozwoju kierowników projektów.

Od roku 2010 pracuje dla PMI Global pełniąc rolę mentora odpowiedzialnego za oddziały w Europie Wschodniej oraz doradcy zarządu w zakresie rekrutacji. Od 2005 roku certyfikowany PMP. W roku 2014 w ramach pilotażu nowej certyfikacji PMI uzyskał w grupie pierwszych osób na świecie tytuł Portfolio Management Professional (PfMP).

Autor wielu artykułów z dziedziny zarządzania projektami oraz współautor książki „PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów”.

Aktualnie jest prezesem firmy WHITECOM Project Experience specjalizującej się w szkoleniach, ustawieniu PMO oraz zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacjach.

Agnieszka Krogulec
Komitet Sterujący, Rada Programowa

Certyfikowany project manager PMP, PRINCE2 Foundation, trener, coach metodą TROP i mentor. Ma za sobą doświadczenie pracy w jednej z największych, międzynarodowych firm doradczych, gdzie realizowała projekty z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, rozwoju organizacji i pracowników dla klientów z różnych branż. Pracowała w wielokulturowych zespołach i strukturach.

Obecnie project manager w linii biznesowej płatności kartowe w KIR SA. Od kilku lat blisko związana ze środowiskiem zarządzania projektami i promowaniem dobrych praktyk. Asesor konkursu na najlepszy projekt roku w ramach International Project Management Association oraz juror Enactus World Cup 2014 w Pekinie i Enactus World Cup 2015 w Johannesburgu.

Lubi pracę z ludźmi i angażuje się w realizowanie projektów tworzących nową jakość i zmieniających świat na lepszy, jednocześnie zachowując duszę społecznika m.in. Project Management Kids Camp (pomysłodawczyni i inicjatorka projektu), Enactus, Szlachetna Paczka. Członkini Vital Voices Poland Leadership & Mentoring Network, mentorka projektu “Mentoring Walk”.Miłośniczka gór, podróży, odkrywania nowych zakątków świata i kultur oraz tańców latynoamerykańskich.

Małgorzata Miernik
Komitet Sterujący, Rada Programowa

Project Manager w Citi Group. Ekspert z branży bankowości i ubezpieczeń.

Z pasją zarządza projektami w środowisku międzynarodowym. Aktualnie kieruje projektami i zespołami w regionie EMEA. Pasjonuje ją zarządzanie globalnymi programami i projektami.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie, kierunek finanse i rachunkowość. Skuteczny lider i organizator konferencji, event’ów i inicjatyw zarówno w pracy zawodowej jak i jako wolontariusz.

Od 2012r. aktywny wolontariusz Project Mangement Institute Poland Chapter. Od 2013r. Wicedyrektor ds. Edukacji i Rozwoju w Oddziale Warszawa. Od 2014r. odpowiedzialna za International PMI Poland Chapter Congress.

Pasjonuje się podróżowaniem, poznawaniem nowych kultur i miejsc.