W imieniu Organizatorów pragniemy zaprosić Pana/Panią do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem w roli Prelegenta podczas 13. Międzynarodowego Kongresu PMI, który odbędzie się w Warszawie w dniach 26-28 Listopada (dwa dni konferencji i jeden dzień warsztatów)

13. Międzynarodowy Kongres PMI jest jednym z najważniejszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń wśród profesjonalistów oraz osób zainteresowanych zagadnieniami związanymi z zarządzaniem projektami, programami oraz porfolio. To wyjątkowe wydarzenie, które łączy profesjonalistów z całego świata, aby dzielić się wiedzą i wyznaczać nowe ścieżki w dziedzinie zarządzania projektami.

MAKE THE DIFFERENCE

PMI Poland Chapter, wiodące stowarzyszenie profesjonalistów i entuzjastów zarządzania projektami, po raz trzynasty zaprasza na największą międzynarodową konferencję poświęconą zarządzaniu projektami. Międzynarodowy Kongres PMI PC składa się z trzech dni debat i wykładów i jest najważniejszym wydarzeniem w kalendarzu kierownika projektu. Kongres to także wyjątkowa okazja do podzielenia się doświadczeniem i spostrzeżeniami ze światowej klasy specjalistami ds. Projektów, programów i zarządzania portfelem. Po prostu niezapomniane wydarzenie!

“Make the difference” to hasło tegorocznego kongresu skupiającego się na zwinności i reagowaniu na zmiany w kontekście cyfryzacji i rosnącej złożoności projektu. Osobny panel dyskusyjny poświęcony będzie inteligencji emocjonalnej jako ważnemu czynnikowi sukcesu projektu, a także udanej implementacji metod hybrydowych w biznesie. Wszyscy mówcy, którzy chcą przemówić lub poprowadzą warsztat, proszeni są o wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Uwagi

Zwracamy szczególną uwagę, aby prelegenci odznaczali się wyjątkowymi umiejętnościami prezentacyjnymi. Z tej uwagi, w niektórym przypadkach będzie wymagane przesłanie materiałów z wcześniejszym wystąpień kandydatów.

Członkostwo w PMI nie jest wymagane by być Prelegentem podczas Kongresu. Dodatkowo nie ma limitów na ilość przesłanych propozycji prezentacji przez jednego prelegenta.

Zakładany czas na jedną prezentację to:

  • 60 minut (45 minut + 15 min na sesję pytań i odpowiedzi) lub
  • 30 minut (20 minut + 10 min na sesję pytań i odpowiedzi)

Warsztaty – jeden dzień (standardowo od 6 do 8 godzin)

Każde zgłoszenie powinno zawierać

Tytuł prelekcji, dane kontaktowe i zdjęcie prelegenta (1000×1000 px, 300 dpi), krótką biografię (około 50 słów) opis prelekcji (około 50 słów)

Odpowiedzi na następujące pytania:

  • Co Twoja prelekcja wniesie do Kongresu? Jaki jest jej cel?
  • Jakie korzyści odniesie słuchacz po wysłuchaniu właśnie Twojego wykładu
  • Jaki stopień wiedzy powinni mieć słuchacze Twojej prelekcji? Podstawowy, średniozaawansowany czy zaawansowany? A może każdy bez względu na jego doświadczenie będzie mógł znaleźć w Twojej prelekcji coś dla siebie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytań skontaktuj się z nami congress@pmi.org.pl

Ważne daty

Harmonogram oraz terminy nadsyłania abstraktów znajdują się poniżęj. Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez zespół organizujący konferencję. W przypadku pozytywnego rozpatrzenie aplikacji zgłosimy się do Ciebie w celu rozpoczęcia dalszych rozmów nt. współpracy.

Ważne daty:

  • 15 lipca 2018 Termin nadsyłania abstraktów
  • 15 września 2018 Informacja zwrotna e-mail o akceptacji / braku akceptacji abstraktów   
  • 31 października 208 – Termin nadsyłania pierwszych wersji prezentacji do wstępnej weryfikacji
  • 12 listopada 2018 Termin nadsyłania finalnych wersji prezentacji

Kongres to również niepowtarzalna okazja na promocję własnej marki

Ricardo Vergas

Executive Director of Brightline Initiative; Strategy Implementation & Project Management Expert; PMI Past Chair

Ricardo jest specjalistą od zarządzania projektami, portfelami i ryzykiem. Od ponad 15 lat zdobywa i wykorzystuje swoje doświadczenie w branżach: energetycznej, infrastrukturalnej, telekomunikacyjnej, informatycznej, a także finansowej. Został pierwszym latynoamerykańskim przewodniczącym Zarządu Project Management Institute (PMI), największej na świecie organizacji zajmującej się Zarządzaniem Projektami. Z wykształcenia jest inżynierem chemii, tytuł magistra zdobył na Federal University of Minas Gerais. Posiada także liczne certyfikaty zdobyte na takich uczelniach jak: George Washington University, Harvard Law School czy Massachusetts Institute of Technology.

Wywiad przeprowadzony podczas 11. Międzynarodowego Kongresu PMI Poland Chapter w dniu 28 listopada 2017r.

Mark Dorsett

VP, Global Business and Strategic Partnerships

Mark pomaga budować sukces klientów oraz wzrost biznesu poprzez konsultacje, których udziela swoim partnerom na całym globie. Osiąga nieprzeciętne wyniki zarówno w start-up’ach jak i dużych, dojrzałych organizacjach poprzez integrację strategii z planowaniem i egzekucją. Angażuje innych swoim otwartym i otwierającym nowe możliwości podejściem. Swoje umiejętności wykorzystywał na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem Azji, Indii, Ameryki łacińskiej, Wschodniej i Zachodniej Europy.

Wywiad przeprowadzony podczas 11. Międzynarodowego Kongresu PMI Poland Chapter w dniu 28 listopada 2017r.