PMI istnieje od 1969 roku (więcej po angielsku) zrzeszając ponad 700,000 członków działających niemalże w każdym kraju na świecie (270 Chapterów).

Historia PMI w Polsce sięga roku 2003. Stowarzyszenie powstało w odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku związane z profesjonalnym prowadzeniem projektów. Założycielami PMI w Polsce są zarówno menedżerowie, kierownicy projektów największych polskich oraz międzynarodowych organizacji biznesowych i akademickich, jak również niezależni konsultanci.

Ogromne zainteresowanie zarówno Zarządzaniem Projektami jak i samą organizacją pozwoliło rozszerzyć zasięg działalności na całą Polskę.

Od 8 maja 2007 stowarzyszenie działa jako PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski) i przekształciło swoją strukturę powołując początkowo 6 oddziałów w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.

W 2010 roku powstał oddział Lubuskie uzupełniając aktualny podział organizacyjny PMI.

W grudniu 2013 powołane zostały 2 nowe oddziały: Kujawsko-Pomorskie i Śląski. Obecnie, PMI Poland Chapter składa się z 11 oddziałów regionalnych.

W grudiu 2015, tuż przed Świętami Bożego narodzenia został oficjalnie otwarty oddział PMI PC Szczecin. Witamy w gronie pasjonatów zarządzania projektami!

Zespół Program

Zespół Program bardzo mocno współpracuje z Ragą Programową, która wyznacza tegoroczny kierunek XIII Międzynarodowego Kongresu PMI PC.

Odpowiedzialni jesteśmy nie tylko za pozyskiwanie prelegentów z całego świata, ale również za późniejszy kontakt z nimi, celem dopracowania wielu szczegółów. Od samego wystąpienia, po detale przyjazdu do Warszawy, aby móc przekazać ich w dobre ręce Logistyki.

XIII Kongres to nie tylko dwa dni wykładów ale również warsztaty, debata, speed mentoring oraz wiele innych atrakcji, za przygotowanie których jesteśmy odpowiedzialni. Począwszy od opracowania całej agendy oraz zdefiniowanie, zorganizowanie oraz dopięcie na ostatni guzik każdego z eventów. Wszystko po to, abyście Państwo wyszli spełnieni, bogatsi o nową wiedzę i kontakty, a dobra energia towarzysząca Kongresowi przełożyła się na chęć do rozwoju i dalszej pracy.

Zespół Finanse

Przygotowanie budżetu, opracowanie polityki cenowej oraz kontrola kosztów – oto główne zadania Zespołu Finansów.

W tym celu ściśle współpracujemy ze wszystkimi działami, aby możliwie najdokładniej poznać ich zapotrzebowania oraz szacowane wydatki.

Każdego dnia staramy się szerzyć nasze idee oraz wartości wśród sponsorów z którymi nawiązujemy współpracę dając im niepowtarzalną możliwość prezentacji oraz promocji podczas Kongresu.

Wierzymy, że dokładność i skrupulatność z jaką wykonujemy naszą pracę są niewątpliwie czynnikami determinującymi (mającymi wpływ na) wysoką jakość całego przedsięwzięcia, a przede wszystkim końcowe zadowolenie uczestników.

Zespół Marketing

Rolą Zespołu Marketingu jest skuteczne prowadzenie działań promujących wydarzenie i budujących jego prestiż. Prowadzi wszystkie działania content marketingowe (social media, newslettery, mailingi), projektuje materiały promocyjne oraz współpracuje z Partnerami i Patronami Medialnymi. Redaguje i publikuje także materiały dla prasy.

Zespół Logistyka

Nad przebiegiem XII Międzynarodowego Kongresu PMI PC czuwa również Zespół Logistyki, który odpowiada za zakwaterowanie dla prelegentów i gości, a także koordynuje ich podróż do Warszawy. Zespół zajmuje się też przygotowaniem sprzętu i sal wykładowych, by zapewnić najwyższą jakość prelekcji.

Zespół Uczestnicy

Zespół Uczestnicy odpowiedzialny jest za profesjonalną opiekę nad gośćmi Kongresu. Czuwamy nad prawidłowym przebiegiem zapisów oraz wszystkim co jest z nimi związane. W każdej chwili uczestnicy kongresu mogą się skontaktować z zespołem poprzez adres participants@pmi.org.pl lub poprzez czat na stronie internetowej. Podczas trwania Kongresu jesteśmy odpowiedzialni za rejestrację uczestników oraz zadbanie o to, żeby żadne pytanie nie zostało bez odpowiedzi.

Zarządzanie Projektem

  • Kamila Mandziak
    Kamila Mandziak
    Kierownik Projektu
  • Łukasz Paluszkiewicz
    Łukasz Paluszkiewicz
    Wsparcie merytoryczne

Rada Programowa

  • Agnieszka Krogulec
    Agnieszka Krogulec
    Rada Programowa
  • Agnieszka Gasperini
    Agnieszka Gasperini
    Rada Programowa
  • Maciej Bodych
    Maciej Bodych
    Rada Programowa

Zespół Program

  • Aleksandra Pryczek
    Aleksandra Pryczek
    Lider Program
  • Sławomir	Pawełczyk
    Sławomir Pawełczyk
    Program
  • Lech Ambrzykowski
    Lech Ambrzykowski
    Program

Zespół Finanse

  • Adam Wereda
    Adam Wereda
    Finanse Lider
  • Katarzyna Jasiak
    Katarzyna Jasiak
    Finanse
  • Jakub Polaszek
    Jakub Polaszek
    Finance Strategy Advisory Board

Zespół Marketing

  • Ewa Bożek
    Ewa Bożek
    Marketing Leader
  • Wojciech Znaniecki
    Wojciech Znaniecki
    Marketing
  • Bożena Pawłowska
    Bożena Pawłowska
    Marketing
  • Paulina Polatowska
    Paulina Polatowska
    Marketing
  • Dorota Kulikowska
    Dorota Kulikowska
    Marketing
  • Kamila Czerniak
    Kamila Czerniak
    Marketing
  • Krzysztof Moskwa
    Krzysztof Moskwa
    Marketing
  • Ada Stajewska-Kamińska
    Ada Stajewska-Kamińska
    Marketing

Zespół Logistyka

  • Katarzyna Labocha
    Katarzyna Labocha
    Logistyka Lider
  • Łukasz Strzelec
    Łukasz Strzelec
    Logistyka

Zespół Uczestnicy

  • Joanna Jarosz
    Joanna Jarosz
    Uczestnicy Lider
  • Robert Augustyniak
    Robert Augustyniak
    Uczestnicy
  • Patrycja Rodak
    Patrycja Rodak
    Uczestnicy

Zespół Gali

  • Urszula Koziatek
    Urszula Koziatek
    Lider Gali
  • Iwona Piotrowska
    Iwona Piotrowska
    Organizator Gali
  • Ola Wagasewicz
    Ola Wagasewicz
    Organizator Gali
Kamila Mandziak
Kierownik Projektu

Kreatywna głowa oraz miłośniczka rozwoju osobistego, przekonana, że „nie ma rzeczy niemożliwych” , bo „chcieć znaczy móc”.

Od początku kariery zawodowej związana z przemysłem produkcyjnym (początkowo branża AGD, aktualnie automotive), gdzie miała okazję poznać co to projekt i tak już zostało. Konsekwencja i globalne spojrzenie spowodowało, że od 8 lat prowadzi je lub nadzoruje, również w międzynarodowym środowisku. Zawodowo kierownik projektu.

Absolwentka studiów podyplomowych „Zarządzania projektami” na WSB we Wrocławiu, Politechniki Wrocławskiej oraz Akademii Trenera.

Na co dzień: mieszkanka Wrocławia, chodz ostatnio zawodowo związana z Łodzią. Właścicielka małego, kudłatego Moriska.
W wolnym czasie zatrzymuje chwile w obiektywie, czyta, piecze, gotuje, podróżuje, organizuje, kreuje, w kinie przesiaduje. 🙂

Łukasz Paluszkiewicz
Wsparcie merytoryczne

Certyfikowany kierownik zarządzania projektami, mentor i trener.  Posiada doświadczenie wieloletnie z różnych branż, między innymi automotive, aerospace, industrial engineering czy shared services. Podwójny magister inżynier, przez kolegów nazywany encyklopedią wiedzy niechcianej.  W wolnym czasie szuka ciekawostek ze świata. Wierzy, że pozytywne podejście i uśmiech jest w stanie otworzyć wiele drzwi.

Agnieszka Krogulec
Rada Programowa

Doświadczony ekspert zarządzania projektami, certyfikowany project manager (PMP®, PRINCE2®), mentor, coach i trener biznesu. Od wielu lat blisko związana ze środowiskiem zarządzania projektami i promowaniem dobrych praktyk. Aktywny członek PMI Poland Chapter (PMI PC), Członek Zarządu, od lipca 2016 r. Prezes PMI PC. Asesor konkursu na najlepszy projekt roku w ramach PMI Poland Chapter i International Project Management Association oraz juror Enactus World Cup w Pekinie i w Johannesburgu.

Kilkanaście lat profesjonalnego doświadczenia w różnych sektorach gospodarki (instytucje finansowe, branża paliwowa, telekomunikacyjna, nieruchomości). W ramach pracy w Deloitte realizowała projekty z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, fuzje i przejęcia, rozwoju organizacji i pracowników dla klientów z różnych branż w Europie. Kierownik Działu Projektów / Lider PMO  w Departamencie Strategii i Planowania w KIR SA. Obecnie prowadzi projekty wdrożeniowe innowacyjnego rozwiązania w zakresie płatności kartowych dla banków i agentów rozliczeniowych.

Pasjonatka społecznego przywództwa, angażuje się w realizowanie projektów tworzących nową jakość i zmieniających świat na lepszy, zgodnie z jej mottem: Bądź zmianą, którą chcesz widzieć na świecie (Szlachetna Paczka, Project Management Kids Camp, Enactus).

Miłośniczka gór, podróży, odkrywania nowych zakątków świata i kultur oraz tańców latynoamerykańskich.

Agnieszka Gasperini
Rada Programowa

Konsultant strategiczny, trener komunikacji, certyfikowany coach ICF, praktyk teorii zarządzania relacjami pracujący w 6 językach. Ponad 18 lat związana z obszarem zarządzania projektami (PMI PMP, ACP).  Specjalizuję się we wspieraniu procesów w organizacjach, facylitowaniu procesów strategicznych w firmach, wspieraniu zespołów w rozwoju ich kompetencji oraz integracji zespołów projektowych z wykorzystaniem kreatywnych narzędzi.

Jest członkiem założycielem PMI Poland Chapter od 2002 roku a od 2013 należy do zespołu Senior Leaders w PMI GOC (BVAC, Region Mentor, PMI EF). Karierę zawodową rozpoczęła w Siemens AG w 1999 roku. Stworzyła nową kulturę profesjonalnych kierowników projektu w Siemens jako pierwszy PMP w firmie.


Od 2003 roku Agnieszka jako Prezes PMC (www.pmc.org.pl) przez 11 lat prowadziła firmę konsultingową w kraju i zagranicą w zakresie zarządzania projektami oraz finansowania projektów z funduszy unijnych. Od 2014 Agnieszka rozpoczęła współpracę z międzynarodową firmą Practical Thinking Group (www.practical-thinking.com ). Agnieszka prowadzi własną firmę Leader Tango, która w innowacyjny sposób łączy świat Przywództwa i Tanga Argentyńskiego ( www.leadertango.com ).

Maciej Bodych
Rada Programowa

Maciej Bodych
MBA, PMP, PfMP, ACP
Project Manager, Consultant, Trainer

Ekspert w zakresie zarządzania projektami, portfelem projektów i PMO. Realizował audyty oraz projekty doradcze i wdrożeniowe w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Anglii oraz na Ukrainie. Specjalizuje się w obszarze usprawnień organizacji poprzez wdrożenie zarządzania portfelem projektów i PMO oraz w obszarze rozwoju kierowników projektów. Od 2003 roku związany z Project Management Institute (PMI®), gdzie pełnił m.in. funkcję Prezesa Oddziału Warszawskiego, Prezesa Oddziału Polskiego oraz Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia. W latach 2010-2014 pełnił rolę mentora odpowiedzialnego za oddziały w Europie Wschodniej, natomiast w okresie 2015-2017 był członkiem Board Volunteer Advisory i odpowiadał za
nadzór nad rekrutacją i rozwojem wolontariuszy Stowarzyszenia.

Od 2005 roku certyfikowany PMP®. W roku 2014 w ramach pilotażu nowej certyfikacji PMI® jako jedna z pierwszych osób na świecie uzyskał tytuł Portfolio Management Professional (PfMP)®.
Od 2010 roku Prezes firmy WHITECOM Project Experience specjalizującej się w szkoleniach, ustawieniu PMO oraz zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacjach. Autor wielu artykułów z dziedziny zarządzania projektami oraz współautor książki „PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów”.

Aleksandra Pryczek
Lider Program

Studentka 5 roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie ze specjalnością Zarządzanie Projektami. Absolwentka studiów licencjackich i inżynierskich w Krakowie. Członek Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Projektami w SGH. Zastępca kierownika projektu i Koordynator zespołu ds. Programu i Uczestników konferencji Project Management Days 2018.
Przekonała się, że praca w korporacji nie jest dla niej i szuka alternatywnego sposobu na swoją karierę. Wierzy, że stojąc w miejscu, człowiek zaczyna się cofać.

W wolnym czasie lubi podróżować, poznawać nowe miejsca i smaki. Nieustannie próbuje swych sił w kuchni. Uwielbia oglądać filmy i seriale, czytać książki, spędzać czas z rodziną i znajomymi, spacerować, żeby odkryć nieznane obszary okolicy. Nie reaguje dobrze na nudę.

Sławomir Pawełczyk
Program

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i zarządzania projektami na studiach podyplomowych w SGH. Zawodowo związany z branżą Oil&Gas. Głodny wiedzy i rozwoju w zarządzaniu projektami. Wolny czas dzieli na podróże lub dobrą książkę.

Lech Ambrzykowski
Program

Project Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów w bankowości, ubezpieczeniach i IT. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej. Autor szkoleń z zakresu zarządzania projektami. Entuzjasta komunikacji i przywództwa. Prywatnie miłośnik nowych technologii, fotografii i publicznego przemawiania. Certyfikaty: PRINCE2 Practitioner, PMP.

Adam Wereda
Finanse Lider

Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowo Bankowości Inwestycyjnej na SGH.
Od kilku lat zawodowo związany z zarządzaniem projektami na styku bankowości (prywatnej/inwestycyjnej) i IT. Doświadczenie zdobyte zarówno w polskich organizacjach sektora bankowego jak i obecnie w międzynarodowym banku inwestycyjnych. W głównej mierze zajmuję się aspektami związanymi z zarządzaniem finansami w projektach oraz na poziomie programów i portfeli. Posiada doświadczenie w pracy z liczbami oraz zainteresowanie zarządzaniem projektami (poparte certyfikatem Prince2 Practicioner).
W wolnych chwilach oddaje się bieganiu, czytaniu książek oraz interesuję się muzyką.

Katarzyna Jasiak
Finanse

Koordynator Projektów w Citi Handlowy. Ekspert z branży Bezpieczeństwa Informacji oraz Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy.

Z wykształcenia chemik, jednak to kierowanie projektami stało się jej pasją. Obecnie skutecznie zarządza projektami w środowisku lokalnym jak i międzynarodowym w Citi Handlowym.

Wolontariuszka, od 8 lat związana z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W szeregach Project Management Institute Poland Chapter od czerwca 2017.

Prywatnie melomanka muzyki rockowej, miłośniczka podróży oraz czekolady mlecznej pod każdą postacią.

Jakub Polaszek
Finance Strategy Advisory Board

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, kierunku Finanse i Bankowość. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami Telekomunikacyjnymi i Teleinformatycznymi na UTP oraz studia podyplomowe Marketingu Unii Europejskiej i Zarządzania Międzynarodowego na EAF. Od 2000 roku pracuje w firmach z sektora IT, ICT oraz finansowego. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu projektami i programami, budżetowaniu, harmonogramowaniu, controllingu, audycie oraz obszerną wiedzę techniczną.Certyfikowany Kierownik Projektów (PMP, P2P) oraz Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego lubiący optymalizować procesy i przepływy pracy. Łączy w sobie profesjonalne i umiejętne podejście ze zdolnościami interpersonalnymi. Jest w stanie skutecznie działać zarówno samodzielnie, jak i jako członek zespołu projektowego, osiągając zamierzone cele przy zachowaniu najwyższych standardów.Od 2013 roku Dyrektor ds. Finansów oraz Zastępca Dyrektora Zarządzającego PMI Poland Chapter Oddział Kujawsko-Pomorskie. Od 2016 roku Wiceprezes ds. Finansów PMI Poland Chapter odpowiedzialny za finanse i realizacje strategii 11 oddziałów PMI PC w całej Polsce.Interesuje się kryptografią i komputerami. Posiadacz stopni mistrzowskich w dwóch tradycyjnych stylach karate.

Ewa Bożek
Marketing Leader

Absolwentka kierunku Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Inżynierii Środowiska na Politechnice Lubelskiej. Z projektami związana od czasów studiów podczas których zajmowała się projektami budowlanymi. Obecnie zdobywa doświadczenie i uczy się dobrych praktyk projektowych współpracując z firmami specjalizującymi się w budowaniu strategii, optymalizacji procesów i wdrażaniu nowych rozwiązań w organizacjach, a także prowadzącymi projekty inwestycyjne w obszarze nieruchomości.

Zainteresowana technikami zarządzania projektami oraz budowania zespołów. Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym ceni sobie partnerskie relacje i otwartą komunikację. Stale się rozwija i chętnie podejmuje nowe wyzwania.

Wojciech Znaniecki
Marketing

Etatowy Menadżer Projektów (PMP, PMI-ACP) z bogatym doświadczeniem z wcześniejszej pracy na stanowisku programisty. Kierownik przedsięwzięcia nagrodzonego tytułem „Projekt Roku PMI PC, Edycja 2017” w kategorii projektów zarządzanych zwinnie.

Ufa, że należy pozwolić specjalistom wykonywać swoją pracę, a sprawna komunikacja i „ground-rules” są niezbędne i kluczowe do sukcesu. Zwolennik korzystania z lessons-learned oraz rozwoju poprzez dzielenie się własnym doświadczeniem.

Przebiegł maraton, aby samemu sobie udowodnić, że nie ma rzeczy niemożliwych, a dobry plan to podstawa sukcesu w każdym przedsięwzięciu.

Bożena Pawłowska
Marketing

PMI Volunteer since 2015. Project Manager at State Street.

She is interested in effectiveness of different Agile methods and practices.

Bożena enjoys playing strategic board games, brain-triggers and scrabble.

Paulina Polatowska
Marketing

Kierownik projektów w branży informatycznej, obecnie specjalizująca się w zarządzaniu projektami sieciowymi. Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, pasjonatka mediów  społecznościowych i marketingu internetowego. Zakochana w Azji, a w
szczególności Japonii, co roku tak układa swój grafik by przynajmniej miesiąc spędzić na ulubionym kontynencie. Zwolenniczka idei work-life balance, przekonana, że praca w korporacji niekoniecznie musi oznaczać monotonię.

Dorota Kulikowska
Marketing

Absolwentka Zarządzania WSFiZ w Białymstoku oraz studiów podyplomowych w zakresie Systemów Informacyjnych Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej oraz Zarządzania Projektami w AGH. Posiada ponad trzy lata doświaczenia w zarządzaniu projektami. Entuzjastka podejścia projektowego. Od 2016 roku jako wolontariusz w Krakowskim oddziale PMI PC Kraków. Obecnie odpowiedzialny za członkostwo i administrację w Oddziale w Krakowie. Project Manager krakowskiej edycji Women in Project Management, jak również Program Manager całego programu Women in Project Management. W wolnym czasie lubi tańczyć, słuchać muzyki i jeździć na koncerty.

Kamila Czerniak
Marketing
Krzysztof Moskwa
Marketing

Kilkanaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami. Obecnie pracuje w firmie Avid Technology i zajmuje się prowadzeniem rojektów produkcji oprogramowania. Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Studium MBA Uniwersytetu Szczecińskiego.
Od czerwca 2006 roku posiadacz certyfikatu PMP Project Management Institute. Wspiera lokalny oddział PMI PC Szczecin jako wolontariusz.

Prywatnie interesuje się kinematografią, technologią audio-video, psychologią oraz zagednieniami usprawnienia kontaktów człowieka z komputerem. Wolne chwile lubi spędzać w kontakcie z naturą oraz na podróżach w różne zakątki świata.

Ada Stajewska-Kamińska
Marketing

Wolontariuszka w PMI od 2016 r., członek zespołów projektowych przygotowujących konferencje NTPM 2016, 2017 i 2018. Jest także osobą odpowiedzialną za finanse w gdańskim oddziale PMI PC. Doświadczony Project Manager w obrębie takich standardów / metodyk kaskadowych jak: PMBok, IPMA, PRINCE2, ITIL a także zwinnych (posiada certyfikaty: PMP, P2P, IPMA D, ITIL, AgilePM, PSM, SAFe Advanced SM). Obecnie pracuje jako Project Manager / Scrum Master w Nordei. Wcześniej była Kierownikiem PMO w dużej firmie telekomunikacyjnej. Jest ekspertem przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego (ocenia wnioski o dofinansowanie projektów z funduszy UE). Ada jest także tłumaczem przysięgłym języka rosyjskiego.

Katarzyna Labocha
Logistyka Lider

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Filologii Francuskiej. Przez pierwsze lata swojej pracy współpracująca
z klientami z Francji, obecnie głównie ze Stanów Zjednoczonych. Związana z branżą IT w działach zarządzania projektami od ponad 5 lat. W początkach swojej przygody z zarządzaniem projektami pracowała w biurze projektów, obecnie powoli rozwijająca się
w kierunku kierownika projektów informatycznych. Lider grupy wolontariuszy w firmie, z którymi wspomaga lokalne społeczności.

Lokalny, wrocławski patriota choć przyjechała tutaj niecałe 8 lat temu. Poza nieustannym odkrywaniem tajemnic Wrocławia i jego okolic, uwielbia odkrywać różne kulinarne smaki, próbując ich nie tylko w restauracjach, ale przede wszystkim gotując dla swoich przyjaciół.

Łukasz Strzelec
Logistyka

Menadżer z ponad 12 letnim doświadczeniem w zarządzaniu usługami informatycznymi. Wiedzę w zakresie usług IT zdobywał pracując w wielu międzynarodowych firmach informatycznych (centra usług wspólnych dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych) oraz produkcyjnych (audyt wewnętrzny). Był zaangażowany we wprowadzanie zmian procesowych i organizacyjnych, a także uczestniczył w przenoszeniu usług informatycznych dla Komisji Europejskiej.

Joanna Jarosz
Uczestnicy Lider

Magister inżynier Informatyki (Bazy Danych) oraz Inżynierii Środowiska. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej (W7, W8). Zawodowo analityk wywiadu biznesowego. Pasjonuje się zagadnieniami data science a w szczególności metodami wizualizacji danych.

Od 2016 związana z Wrocławskim oddziałem PMI PC. Interesuje się psychologią w biznesie, marketingu i zarządzaniu projektami.

W wolnym czasie podróżuje lub słucha muzyki analogowej (Motown Records, classic & progressive rock).

Robert Augustyniak
Uczestnicy

Współorganizator XIII edycji konferencji Project Management Days w dziale Program. Ambasador PMI na Politechnice Warszawskiej. Student 5 roku Politechniki Warszawskiej na kierunku Telekomunikacja. Do wykształcenia technicznego dobrał projektowe, dlatego równocześnie studiuje Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie ze specjalizacją Zarządzanie Projektami. Były członek zespołu projektowego w firmie z branży telekomunikacyjnej. Punktualny, sumienny i komunikatywny. Uwielbia wędrówki górskie, gotowanie oraz tematyki roli państwa w społeczeństwie, a także systemów radiowych, o których mógłby rozmawiać godzinami.

W wolnym czasie lubi czytać książki, słuchać muzyki metalowej i rockowej oraz uczestniczyć w warsztatach z zakresu umiejętności miękkich i zarządzania.

Patrycja Rodak
Uczestnicy

Studentka kierunku Automatyka i Robotyka na Politechnice Warszawskiej. Członiki koła naukowego zarządzania projektami PMArt. Pierwsze doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobyła przy współorganizowaniu Turnieju Robotów Mobilnych – Robomaticon 2018. Pasjonuje się metodyką zarzązdania projekami oraz wpływem inteligencji emocjonalnej na pracę w zespole. Lubi stawiać sobie wyzwania i robić rzeczy niemożliwe.

W wolnym czasie wybiera się na wycieczki rowerowe oraz chodzi po górach.

Urszula Koziatek
Lider Gali

Uczestniczyła w wielu międzynarodowych projektach, od dwóch lat kierowik projektów regionalnych w sektorze finansowym. Aktywny wolontariusz oraz członek PMI, ma za sobą udział w organizacji X Kongresu PMI, a obecnie aktywnie wspiera tegoroczny Kongres.

Cechuje ją entuzjazm, zaangażowanie i chęć wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. Podnoszenie kwalifikacji w zakresie zarządzania projektami i rozwój osobisty, to obecnie jej główne zainteresowania.

Iwona Piotrowska
Organizator Gali

Od dwóch lat jest koordynatorem projektu w sektorze zdrowia. Organizowała warsztaty, imprezy i spotkania dla 120 uczestników w jednej z dobrze znanych organizacji non-profit w Polsce. Ukończył studia biologiczne, ale teraz koncentruje się na zarządzaniu projektami i finansami. Zainteresowana zdobywaniem nowych doświadczeń i wykorzystywaniem ich w praktyce. W PMI po raz pierwszy, ale zdecydowanie nie ostatni!

Prywatnie, aktywny wolontariusz w dziedzinie społecznej i miłośnik psów.

Ola Wagasewicz
Organizator Gali

Doświadczony i certyfikowany asesor metod AC/DC, project manager w branży HR oraz CEM, trener kompetencji miękkich. Od kilku lat w roli konsultanta zewnętrznego wspierającego organizacje w polepszaniu efektywności pracy jednostek i zespołów.