Loading...

Wojciech Dymowski

Wojciech Dymowski – Dostarczanie „rozsądnych” rozwiązań IT. Tworzenie i utrzymywanie środowiska, które faktycznie dostarcza takich rozwiązań i wartości biznesowej klientom – to robię na co dzień, lubię i potrafię.  Zapewnienie takiego środowiska oznacza dla mnie projektowanie skutecznych procesów oraz budowanie i rozwijanie zespołów, które dobrze dogadują się z klientem i ze sobą.

Jak rozumiem rozwiązania rozsądne? Jak najlepsze przy danych potrzebach i ograniczeniach – lean, agile… ale praktycznie, a nie jedynie książkowo. Choć tworze w oparciu o wiedzę i doświadczenia z wielu źródeł, a przy tym takie, które zarówno klientowi, jak i zespołowi przynoszą dużo satysfakcji.

 

O prelekcji:

Nie daj się zdominować klientowi! Zamiast tego zbuduj prawdziwe partnerstwo

Asertywność to taki trochę mityczny stwór… bo jak jest naprawdę potrzebna, to często przechodzimy od uległości do agresji nie potrafiąc złapać balansu. Bo niby “klient nasz pan”, ale z drugiej strony tak często widzimy, jak działania klienta szkodzą projektowi i jemu samemu. Wiele jest dostępnej literatury o asertywności, ale najczęściej bardziej z kategorii szybkich porad czy wręcz “sztuczek”. A umiejętność skutecznego tworzenia partnerstwa trzeba zbudować w zespole – i to nie tylko dostawcy, ale także całym zespole projektowym.  Co zrobić, żeby klient był zadowolony, ale nie wszedł nam “na głowę“?
Dlaczego klient powinien dostać to, czego potrzebuje, a niekoniecznie to, czego chce?Zapraszam do rozmowy o tym na jakie aspekty szczególnie zwracać uwagę i na co kłaść nacisk szykując zespół do codziennej interakcji z klientem. Jak zbudować efektywne i asertywne partnerstwo na czterech solidnych filarach.
Jeżeli dostarczasz rozwiązań swoim klientom… tej umiejętności nie może zabraknąć w Twoim Way of Working